תוכן שיווקי
לקראת כנס פריוריטי, יום ב' ה-1 ביוני, מרכז הכנסים אבניו, קריית שדה התעופה

אנדרס ריכטר, פריוריטי: "ERP מסובך חייב לעבור מהעולם"

27/05/2015 15:12
אנדרס ריכטר, מנכ"ל פריוריטי סופטוור

כתב: הילל יוסף

"מערכות ה-ERP חייבות להיות קלות ופשוטות יותר מכפי שהן כיום. ה-ERP המסובך חייב לחלוף מן העולם", כך אמר בראיון לאנשים ומחשבים אנדרס ריכטר, מנכ"ל פריוריטי סופטוור (Priority Software).

לדברי ריכטר, "אנחנו נחושים בדעתנו לשנות את תפיסת התעשייה. על המנמ"רים לטפל ולקדם את ליבת העסקים שלהם בדברים המעניינים אותם ולא לעסוק בהטמעה ובתחזוקה של מערכות ERP".

"הפתרונות שלנו", אמר ריכטר, "קלים ליישום וקלים לתחזוקה. יש לנו מגוון כלים שאנחנו משתמשים בהם על מנת לשמר ולשפר את הקלות הזו. דוגמאות לכך הן פרופילים של חברות שאנחנו בונים על סמך ה-Best practices שפיתחנו, ושעוזרים לנו ולשותפים שלנו לקצר את משך ההטמעה. העובדה היא שכל המומחים שלנו מכירים את המערכת לעומקה ולרוחבה, ולכן לא נדרשים אנשי מקצוע שונים למודולים שונים, כפי שנהוג לעתים במערכות אחרות".

"יש לנו 7,000 לקוחות", ציין ריכטר. "המשמעות היא שאנחנו מובילים את שוק ה-ERP המקומי, עם הטמעות במגוון מגזרי תעשייה. לכן, כל סוגיה שעלולה לצוץ במהלך ההטמעה או התחזוקה – ככל הנראה כבר נתקלנו בה ויש לנו מענה מוכן מראש. עם זאת, במידה שיש צורך חדש, אנחנו ערוכים והמערכת מאפשרת התאמות לצרכים הייחודיים של הארגון, בדרך כלל ללא קשיים מיוחדים".

לדברי ריכטר, "יש ל-ERP שלנו יתרונות לעומת המותגים הבינלאומיים. הפתרונות שלנו מגוונים ואיכותיים, והם תואמים, ובמקרים רבים עולים, על התחרות. אנחנו לא מפתחים מוצרים בראייה ספציפית-לוקלית, אלא גלובלית דווקא. עם זאת, בשל היותנו חברה ישראלית, ש-90% מהלקוחות שלה בארץ – המענה ללקוחות נוח ונגיש יותר. אנחנו יודעים לטפל מייד בכל דרישה רגולטורית שצצה, קל להגיע לגורמים הבכירים אצלנו ואין קשיי שפה או פערי שעות כשצריכים להיעזר באנשי המקצוע שלנו".

יותר ממחצית מאנשי החברה, ציין ריכטר, "הם אנשי פיתוח, העמלים על פיתוח גרסאות ומודולים חדשים".

גרסה חדשה

"השקנו לפני שלושה חודשים את גרסה 17 של המערכת", ציין ריכטר. "יש בה כמה חידושים: האחד, UI חדש, ממשק משתמש המהווה קפיצת דרך במערכות ERP. יש לנו 200 אלף משתמשים בארץ ש-'מאוהבים' במערכת שלנו. הגרסה החדשה טובה אף יותר, אינטואיטיבית ונראית כמו דפדפן. יש בה חיפוש 'מעין גוגל', אפשר לחפש טקסט חופשי ולהגיע ישירות למסמך או התוכנית הרלוונטית, בלי צורך לחלוף על פני מסכים רבים ותפריטים. משך ההסתגלות אליה הוא קצר, הן עבור משתמשים קיימים והן עבור חדשים, כי היא אינטואיטיבית ובפורמט שאנחנו מכירים וכבר יודעים לעבוד איתו".

"המערכת עובדת על כל פלטפורמה", הדגיש, "מובייל, טאבלטים וטלפונים חכמים. יש אפליקציות ייעודיות שניתן להוריד מחנות האפליקציות של המערכת. כדי להקל על חיבור המערכת שלנו למערכות IT אחרות, פיתחנו API סטנדרטיים המקלים על הממשק בין המערכות".

ריכטר ציין עוד כי "המדען הראשי אישר את מערכת השכר שלנו כתואמת לצרכי הדיווח אליו. עבור הלקוחות שלנו במודול השכר והנוכחות, זו בשורה אמיתית. באופן כללי, המודולים הללו, המתממשקים באופן מלא למערכת ה-ERP שלנו, הם פתרון מוצלח מאוד".

"בגרסאות הבאות שנוציא בהמשך השנה יהיו שיפורים פונקציונליים נוספים כמו כלים למדידת ביצועים, KPI, מסחר מקוון ועוד", אמר ריכטר. "בנוסף, לצד פתרון הרישוי המסורתי, יש לנו פתרון בענן, עם כאלף לקוחות בארץ ועם צפי לגידול בתחום. העולם הולך לשם וגם אנחנו".

ריכטר הוסיף, "לצד העמקת הפעילות שלנו בשוק המקומי – אנחנו פועלים בארבעים מדינות, עם תוכנה ב-18 שפות והתאמה של רגולציות ל-20 מדינות. בבריטניה, מקסיקו, קולומביה ורומניה – כדוגמה, יש לנו שותפים מקומיים המטפלים בעשרות רבות של לקוחות כל אחד".

"עולם ה-ERP ישתנה", העריך ריכטר. "ה-ERP יהפוך בסופו של דבר למערכת קלה, בשירות עצמי. מערכת ה-ERP נדרשת להיות פשוטה להטמעה, קלה לשימוש ועם תחזוקה שוטפת מינימלית – ואת זה אנו עושים טוב ביותר".

להרשמה לכנס הקליקו כאן.

אירועים קרובים