תוכן שיווקי

לקראת אירוע | מחשוב ענן, וירטואליזציה, ארכוב מידע ארגוני וניידות – בסט הפתרונות החדשני מבית Commvault

Commvault ישראל תקיים כנס במסגרתו תציג את סט פתרונות Simpana החדשים, כחלק מהפלטפורמה האחודה שלה

23/10/2014 12:07

CommVault, מובילה עולמית בתחומה, תשיק סט פתרונות חדש וייחודי לניהול, גיבוי שחזור ושינוע מידע במסגרת כנס שתקיים בנושא. סט הפתרונות, ממשפחת מוצרי Simpana של החברה, מציע כלים לשחזור וגישה לנתונים ומותאם למגמת המעבר לענן, תוך הפחתת עלויות וסיכונים, קיצור הזמנים ושיפור התועלת העסקית.

כנס CommVault יתקיים ב-29 באוקטובר בשעות 08:30-13:00 בווילה שבגן אורנים.

CommVault מבטיחה כי סט הפתרונות הייעודי החדש יאפשר להאיץ את התפתחות הארגון ולבנות מרכז נתונים מודרני עם יכולת התאוששות מהירה, Application aware, יכולת תמיכה בכוח עבודה נייד וניהול דואר אלקטרוני, והוא מאפשר אימוץ ענן פרטי, ציבורי והיברידי. סט הפתרונות החדש מבוסס על תוכנת Simpana – הפלטפורמה האחודה של CommVault, שמציעה נתיב לניהול נתונים הוליסטי, שכולל יכולת חיפוש, ניתוח וניטור המידע. ל-Commvault טכנולוגיה מהמובילות בעולם, שמפשטת ניהול נתונים ומשלבת פתרונות אחסון וניהול ענן הקיימים כיום בשוק. כמו כן, היא מספקת הגדלת ערך הנתונים והעלאת התפוקה, באמצעות גישה בשירות עצמי לנתונים.

בין השאר יוצגו בכנס פתרונות Simpana הבאים:

Simpana for VM Backup, Recovery and Cloud Management – פתרון ייעודי המאפשר, באמצעות תשתית גמישה וחסכונית יותר והקצאת סביבות וירטואליות, ניהול והתאוששות שרתים וירטואליים, עד רמת הקובץ הבודד. החבילה מאפשרת להפוך את התשתית הווירטואלית שלך לענן פרטי או ציבורי מנוהל.

Simpana for Endpoint Data Protection – פתרון ייעודי להגנה על נתונים של נקודות הקצה, שמותאם לכוח העבודה הנייד של היום. הכלי מפשט את התפעול כדי להפחית את העלות והסיכון, תוך הגדלת הפרודוקטיביות ברחבי הארגון באמצעות יכולות שירות עצמי פורצות דרך.

Simpana IntelliSnap® Recovery – פתרון התאוששות מאסון שמשלב ניהול SnapShot וגיבוי למערכת אחת. גישה זו יוצרת פתרון מהיר, פשוט יותר וזול יותר, תוך שילוב של מערכות האחסון הארגוני מבוססי SnapShot לביצוע גיבוי ושחזור מהירים מאוד באמצעות ממשק ניהול אחוד.

Simpana for Email Archive – כלי לאחסון וניהול ארכיון הדואר האלקטרוני הארגוני העומד בדרישות הדור הבא: ענן, חיפוש, גישה מרחוק, Self Service, דרישות הרגולציה המשתנות והגידול בשכבות מאגרי הנתונים.

גרסת Singular, האמונה בדרך טובה יותר לטיפול בצרכי ניהול הנתונים, כיום ובעתיד, היא המדריכה את CommVault בפיתוח פתרונות Singular Information Management להגנה עתירת ביצועים על הנתונים, זמינות גלובלית וניהול פשוט וקל יותר של נתונים ברשתות אחסון מורכבות. הארכיטקטורה של CommVault, ארכיטקטורה בעלת פלטפורמה יחידה, מעניקה לחברות שליטה חסרת תקדים בגידול בכמות הנתונים, בעלויות ובסיכונים. חבילת מוצרי התוכנה Simpana של CommVault תוכננה לעבוד יחד, בצורה חלקה, מהמסד עד הטפחות. זאת, תוך התבססות על קוד יחיד משותף וקבוצות פונקציות משותפות, שמספקים יכולות מעולות של הגנה על נתונים, אחסון בארכיון, שכפול, חיפוש ויכולות ניהול משאבים.

אירועים קרובים