המועצה הכלכלית-חברתית של האו"ם: מעמד יועץ מיוחד לקרן אתנה 

המעמד החדש יאפשר לנציגי הקרן להשתתף במפגשי המועצה וועדותיה ולהגיש להן הצעות וניירות עבודה שונים

אורי בן ארי, נשיא ומייסד קרן אתנה. צילום: יח"צ

המועצה הכלכלית-חברתית של האו"ם (ECOSOC) העניקה לאחרונה לקרן אתנה הישראלית מעמד של יועץ מיוחד. הקרן פועלת להעצמת מורי ישראל באמצעות כלים טכנולוגיים מתקדמים.

ECOSOC הוא הגוף העיקרי של האו"ם המרכז את הפעילות הכלכלית והחברתית של הארגון. הוא משמש כפורום מרכזי לדיון בסוגיות כלכליות וחברתיות בינלאומיות ולגיבוש מדיניות והמלצות בתחום זה.

בקרן אמרו השבוע כי המעמד החדש יאפשר לנציגיה להשתתף במפגשי המועצה הכלכלית-חברתית של האו"ם וועדותיה ולהגיש להן הצעות וניירות עבודה שונים. כמו כן יוכלו נציגי הקרן לפגוש משלחות ממשלתיות רשמיות ונציגים של ארגונים לא ממשלתיים אחרים, וכן להשתתף בדיונים, דיאלוגים ומפגשים שונים.

"הכרה בינלאומית באיכותה של הקרן ובפעילותה"

לדברי אורי בן ארי, נשיא ומייסד קרן אתנה, "הענקת המעמד הבינלאומי החדש לקרן אתנה מהווה הכרה בינלאומית באיכותה של הקרן ובפעילותה לקידום ציבור המורים, כולל מורי החינוך המיוחד".

"עם קבלת המעמד היוקרתי תוכל הקרן לתרום ברמה הבינלאומית מנסיונה הרב ולפתח קשרים מקצועיים עם גופים וארגונים שונים בחו"ל. יש לציין כי עוד לפני קבלת המעמד החדש עוררה פעילותה של קרן אתנה עניין רב בחו"ל והיא התבקשה להציגה בפורומים בינלאומיים שונים בתחום החינוך", אמר.

תגובות

(4)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. David Portowitz

    נפלא מאד. אתם מקור להשראה לכולנו העוסקים בקידום אוכלוסיות חלשות בעלות פוטנציאל עצום

  2. אברהם אלון

    כל הכבוד ושפע ברכות.עלה והצלח אורי יקירי. הרבה כבוד והערכה. אברהם

אירועים קרובים