משחק רשת חדש: כן, לא, עמונה, פריפריה

בניגוד לח"כים האחרים, שמתייחסים לסוגיית עמונה בפוסטים ארוכים, ח"כ יואל חסון השיק משחק שלטענתו "מראה באמת עבור מי הממשלה עובדת"

צילום מסך

הוויכוח סביב סוגיית עמונה מגיע גם לרשת: בעוד שח"כים רבים מתייחסים לנושא בפוסטים כתובים וארוכים ברשתות החברתיות, ח"כ יואל חסון (המחנה הציוני) השיק משחק אינטרנטי בשם "כן, לא, עמונה, פריפריה!"

המשחק, שאותו העלה ח"כ חסון לעמוד הפייסבוק (Facebook) שלו ולאתר המשחקים Playbuzz, כולל 10 שאלות, שעל כל אחת מהן מתבקש המשחק להשיב "כן", "לא", "עמונה" או "פריפריה". בין השאלות: לתושבי איזה ישוב מובטח בתקציב המדינה מענק של מיליון שקלים? האם התוכנית לפיתוח הנגב והגליל כלולה בתקציב 2017-2018? ועבור מי הליכוד עובד?

אחת השאלות במשחק נוגעת לציטוט שפורסם הבוקר (ד') בידיעות אחרונות, שלפיו נתניהו אמר למתיישבי עמונה כי גם הוא פונה מהמעון הרשמי של ראש הממשלה ברחוב בלפור בירושלים לאחר שהפסיד לאהוד ברק ב-1999 – ו-"נאלץ" לעבור למלון שרתון פלאזה. חסון בחר לשאול בהקשר זה: "איפה נתניהו בטוח לא היה בוחר לישון בשנת 99, כשסולק מראשות הממשלה?"

ח"כ חסון, המשמש גם כיו"ר שדולת הסטארט-אפים והיזמות בכנסת, אמר בדיון על תקציב המדינה החדש ש-"הוא תקציב שכולו 'כן, לא, עמונה, פריפריה': בכל מה שקשור לעמונה אמרה כן ובכל מה שהיה קשור לפריפריה הממשלה אמרה לא. תושבי הפריפריה קיבלו הבטחות בלי סוף, אבל ברגע האמת הליכוד נטש אותם לטובת הפריבילגים מעמונה. זה הליכוד של נתניהו: משרת אליטות ומנותק מהעם".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים