אינסטגרם מתחדשת לכבוד החגים

מדבקות עונתיות ותלויות מיקום, אימוג'ים חדשים ומצב הקלטת וידיאו ללא עזרת ידיים - כל אלה מגיעים לסיפורים של הרשת החברתית מבוססת הצילומים ● אולי הם אפילו יסייעו לה לנצח סוף סוף את יריבתה - סנאפצ'ט

סנאפצ'ט? אולי גיים-צ'ט?

העדכון החדש של אינסטגרם (Instagram) ל-iOS ולאנדרואיד הופך את האפליקציה, שהתחילה את דרכה כרשת חברתית לשיתופי תצלומים, לשיבוט כמעט מושלם של המתחרה שלה, סנאפצ'ט (Snapchat).

העדכון מביא אל המשתמשים אפשרות חדשה להוספת מדבקות לצורך שדרוג סיפוריהם, כולל אפילו כמה המתארות מיקומים – מעיין וריאציה על ה-geofilters של סנאפצ'ט. מדבקות אחרות מציעות ציון השעה שבה הועלה הסיפור וכן פרטים על מזג אוויר או "סתם" אימוג'ים.

בנוסף, בשבועות הקרובים שמהווים את עונת החגים, יצטרפו לחבילה גם מדבקות נופש, שמכילות גרפיקה עונתית שרלוונטית רק לזמן קצר – למשל עצי חג המולד או חנוכיות – ויהיו זמינות לצורך הוספה לתמונות כחלק מאווירת הכריסמס החגיגית, אבל יוחלפו במדבקות קבועות יותר עם כניסת השנה החדשה

ללמוד יותר על המקום המסוים

הוספת מדבקות המיקום משמשת למעשה בדיוק כמו תיוג מיקום בפוסטים הרגילים של אינסטגרם, זאת אומרת שהבחירה של המשתמש במיקום מסוים שבו הוא נמצא ושאותו הוא מתעד, תוכל גם לשרת אחרים כך שהקשה על המדבקה תביא אותם ללמוד יותר על המקום המסוים שאותו היא מתארת.

כולם אוהבים מדבקות והן ללא ספק תוספת כיפית ל-Instagram Stories, אבל החברה לא הסתפקה רק בהן והוסיפה לעדכון גם תמיכה בתכונות מעשיות יותר. מעכשיו יוכלו המשתמשים לשמור את כל הסיפור מהיום החולף שלהם כסרטון על המצלמה, שישמש אותם ברגעים שבהם יתקפו בגעגועים ונוסטלגיה.

עוד יוכלו המשתמשים גם להוסיף טקסט ללא הגבלה לתמונות ולקטעי הווידיאו, באמצעות לחיצה פשוטה על כפתור הטקסט לצורך הוספת מילים לתיאור, ולאחר מכן בחירת היישור המתאים להם. ניתן גם לשנות את גודל הטקסט באמצעות מחוון חדש ונוח לשימוש.

להדביק את סנאפצ'ט במירוץ התחמשות בכלים יצירתיים

אלא שכל אלו הם שינויים נחמדים בלבד, בעוד שהעדכון המרגש ביותר בסבב הנוכחי הוא יותר פרקטי ומספק אפשרות להקלטת סרטוני וידיאו במצב "ללא ידיים", באמצעות הקשה קלה בלבד. סנאפצ'ט תהיה חייבת להכיר במציאות – התכונה החדשה הזו מזכה את אינסטגרם בנקודות על פניה.

התכונות החדשות מכניסות לאינסטגרם לא רק יותר כיף אלא גם מאפשרות לחברה את הגמישות הדרושה בכדי להתחיל להדביק את סנאפצ'ט כדי לנסות לסגור את הפער בין הכלים יצירתיים של שתי היריבות.

אינסטגרם סירבה להתייחס לשאלות האם היא מתכננת להציע מדבקות חסות שיכניסו לכיסה קצת כסף נוסף, האם יהיו לה גם מדבקות מיקום שיציירו אמנים או האם תספק פלטפורמה להגשת עיצובי מדבקות. "אנו עובדים על כלים יצירתיים יותר שיושקו בחודשים הקרובים", הסכימה החברה לגלות והוסיפה וטענה כי המטרה שלה היא אחת בלבד – "לספק לקהילה שלנו יותר כיף ואפשרויות מגוונות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים