יצרנית קטנה, טלפונים גדולים

שני טלפונים חדשים של יצרנית סינית לא כל כך מוכרת רושמים פריצות דרך בנפח הסוללה ובגודל חיישן הצילום

טלפונים חדשים ופורצי דרך. Gionee

ג'יאוני (Gionee), היצרנית הסינית הקטנה, השיקה באופן רשמי שני טלפונים חדשים והצליחה להפתיע עם פריצות דרך בשני תחומים: באחד מהם בנפח הסוללה ובשני – גודלו של חיישן הצילום.

ה-M5 הוא מכשיר לשוק הביניים ואפילו למטה מכך. הוא אמנם מצויד במסך Super AMOLED בגודל של 5.5 אינץ' אבל ברזולוציית 720p בלבד. כמו כן המערכת על שבב היא ה-MT6735 בלבד של מדיה-טק (MediaTek), שמציעה ארבע ליבות 64 ביט מבוססות Cortex-A53 במהירות 1.3 ג'יגה-הרץ.

המכשיר מגיע עם 2 ג'יגה-בייט זיכרון עבודה ו-16 ג'יגה-בייט זיכרון אחסון פנימי שניתן להרחיב בעוד 128 ג'יגה-בייט, לכל היותר, באמצעות כרטיס זיכרון. המצלמה האחורית היא מצלמת 13 מגה-פיקסלים והקדמית היא 5 מגה-פיקסלים. כמו רוב המכשירים הסינים הוא מגיע עם תמיכה בשני סימים, ומציע תמיכה ב-LTE.

כאמור נקודת המפתח של הטלפון הזה היא הסוללה שנפחה לא פחות מ-6,050mAh והיא יכולה, לפי החברה, להספיק לשני ימי שימוש כבדים ללא טעינה. מעבר לכך היא תומכת בטעינה מהירה וכן יכולה לשמש כסוללה חיצונית למכשירים אחרים.

ה-E8, לעומת ה-M8, נחשב למכשיר הדגל החדש של ג'יאוני. מסך ה-Super AMOLED שלו הוא בגודל 6 אינץ' וברזולוציית 2K. המערכת על שבב היא ה-Helio X10 של מדיה-טק שמכילה 8 ליבות Cortex-A53 במהירות 2 ג'יגה-הרץ. גם השבב הגרפי מרשים: ה-PowerVR G6200 מגיע עם ארבע ליבות במהירות של 600 ג'יגה-הרץ. המכשיר מגיע עם 3 ג'יגה-בייט מהזיכרון החדש LPDDR4, וגם עם 64 זיכרון אחסון פנימי עם הרחבה זהה לחברו.

נקודת המוקד כאן, כאמור, היא מצלמה עם חיישן ענק בגודל של 24 מגה-פיקסלים שמורכב משש עדשות פיזיות שלצידו מייצב תמונה אופטי, שני מבזקים, מסנן זכוכית כחולה והגנה עם זכוכית ספיר (Sapphire). גם המצלמה הקדמית מכובדת; 8 מגה-פיקסלים עם עדשה רחבה במיוחד.

הסוללה של המכשיר היא בנפח כבודה של 3,520mAh וגם הוא כמובן תומך ב-LTE, כמו גם ב-NFC, WiFi Display וכן WiFi 802.11ac בשני ערוצים. יש גם חיישן טביעות אצבע.

שני המכשירים מגיעים עם אנדרואיד (Android ) בגרסה 5.1 שמעליה מערכת ההפעלה הקניינית Amigo OS 3.0. המחיר של ה-M8 הוא 370 דולר, ושל ה-E8 הוא 645 דולר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים