נמשכת המגמה: עובדי קומברס התארגנו בהסתדרות

הם הצטרפו לארגון עובדי הסלולר, האינטרנט וההיי-טק שעל פי ההסתדרות, חברים בו כבר עשרות אלפי עובדים

אבי ניסנקורן, יו"ר ההסתדרות

כ-750 עובדי קומברס (Comverse) התאגדו בהסתדרות, לאחר שיותר משליש מהם חתמו על טפסי ההצטרפות לארגון היציג.

יקי חלוצי, יו"ר איגוד עובדי הסלולר, האינטרנט וההיי-טק בהסתדרות, הודיע על כך הבוקר (ה') להנהלת החברה. לדברי ההסתדרות, "מהלך ההתארגנות קרם עור וגידים לאור רצונם של העובדים להבטיח את ביטחונם התעסוקתי ולשפר את תנאי העסקתם".

קומברס נוסדה בישראל ב-1982 על ידי קובי אלכסנדר. הנהלתה יושבת כיום בארצות הברית. החברה, שלה כ-350 לקוחות בארץ ובעולם, עוסקת בעיקר בפיתוח ושיווק מערכות בילינג וכן תשתיות ושירותי ערך מוסף לתעשיית הסלולר, כגון תאים קוליים, הודעות טקסט, המרת הודעות קוליות לסמסים, הודעות MMS ועוד. בחברה מועסקים בסך הכול כ-3,000 עובדים, כ-750 מהם בישראל. משרדיה הועברו באחרונה מתל אביב לרעננה.

בשנים האחרונות עברה קומברס גלי פיטורים תכופים. לשם המחשה, מספר העובדים בסניף הישראלי של החברה עמד לפני עשור על 3,000.

העובדים: "מטרת ההתאגדות – להביא את החברה לצמיחה"

מההסתדרות נמסר כי "עובדי קומברס מצטרפים לעשרות אלפי עובדים שכבר מאורגנים באיגוד המקצועי שהקימה ההסתדרות בשנה שעברה לעובדי הסלולר, האינטרנט וההיי-טק. מאז הקמתו, התאגדו בו אלפי עובדים בחברות היי-טק גדולות נוספות, כגון סאפ (SAP) ונס טכנולוגיות, בחברות הסלולר סלקום, פלאפון, HOT Mobile ופרטנר, ובבזק בינלאומי".

"מטרת ההתאגדות היא להביא את החברה לצמיחה", נמסר מוועד הפעולה של עובדי קומברס. "הצלחת העובדים תוביל גם להצלחת החברה. בכוונתנו להיות גוף חזק – הן לטובת העובדים והן לטובת קומברס. נפעל ליצירת שיח בריא ונכון בין ההנהלה לעובדים, שיביא יציבות לחברה ויחזיר את התקווה לכל שכבות העובדים".

אבי ניסנקורן, יו"ר ההסתדרות, ציין כי "עובדי קומברס בחרו להגדיל את כוחם ולעשות שינוי חברתי באמצעות התארגנות בהסתדרות. התאגדות זו ממחישה שיותר ויותר עובדים בכל ענפי המשק, כולל בהיי-טק, מאמינים בכוחה של העבודה המאורגנת, שביכולתה להבטיח את ביטחונם התעסוקתי ולשפר את תנאי העסקתם. אני קורא להנהלת קומברס לכבד את רצון העובדים ולפתוח עמנו ועמם במשא ומתן באופן מיידי, כדי לעגן את ההסכמות בין הצדדים בהסכם הקיבוצי".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים