תוכן שיווקי

יכולות אבטחת המידע החדשות והמסקרנות של CA

CA Technologies הכריזה על יכולות אבטחה ממוקדות תוכן, שמספקות מענה לחשיפות ולצורך לעמוד בתקנים

14/06/2017 10:34
CA Technologies

CA Technologies, המיוצגת בישראל על ידי NessPRO, קבוצת מוצרי התוכנה של נס, הכריזה על שיפורי הגנה על נתונים במוצרים CA Data Content Discovery ו-CA Compliance Event Manager. מוצרים אלה מפשטים את ניהול אבטחת המידע ברחבי הארגון ומאפשרים הגנה מקיפה, מקצה לקצה, על נתונים בתנועה ממובייל למיינפריים. הפתרונות מאפשרים לארגונים מכל הגדלים לנהל טוב יותר את הנתונים שלהם ולטפל בצרכי אבטחת המידע והעמידה בתקנות.

השיפורים מספקים לכל צוותי ה-IT את הדברים הבאים:
● תובנות הנוגעות לכל רחבי הארגון, ה-"מייצאות" ל-Splunk את אירועי אבטחת המידע הקשורים למיינפריים, לצורך תצוגה משולבת של הסיכונים. התובנות מאפשרות לאנשי מקצוע בתחומי אבטחת המידע וה-Audit לנהל טוב יותר את האבטחה בארגון, מקצה לקצה.
● תמיכה בנתונים בתנועה המסייעת למנוע אובדן נתונים רגישים על המיינפריים, עם כיסוי מוגבר של Data Sets, כדי לאבטח את כל יישומי הליבה.
● אבטחת מידע ועמידה בתקנות בצורה פשוטה יותר, באמצעות דיווח אירועים חדש ומועשר, עבור מומחים שאינם מתחום המיינפריים, על מנת לסייע ב-Triage מהיר יותר.

מאחר שעובדי ה-IT נוטים כיום להיות צעירים יותר ו-"רעבים" לנסיון, CA פיתחה תכונות חדשות המספקות לוח מחוונים פשוט, ויחד עם זאת קפדני, שמספק לצוותי ה-IT בכל רמת מיומנות את היכולת לראות ולהגיב לנקודות תורפה פוטנציאליות ברחבי הארגון.

הניסיון הוא לא הבעיה היחידה ש-CA פותרת. על פי דיווח שפורסם באחרונה, 62% ממקצועני אבטחת המידע לא יודעים היכן הנתונים העסקיים הרגישים שלהם נמצאים. על פי Verizon Data Breach Report לשנת 2016, 70% מהחדירות לנתונים כוללות שימוש לא חוקי במידע פנים – דבר שלוקח חודשים או אפילו שנים לגלות.

"אנחנו רואים ש-CA Data Content Discovery מסייע ללקוחותינו לזהות, בצורה אינטליגנטית ונגישה, אילו Data sets במיינפריים מכילים נתונים רגישים, שיש להגן עליהם מנקודת המבט של ה-Governance והרגולציה", אמר קן גרוס, מומחה לתוכנות מיינפריים מ-Mainline Information Systems.

מחשבי מיינפריים מבצעים 80% מהטרנזקציות של נתונים ארגוניים, כולל נתוני לקוחות ונתונים פיננסיים, ומשחקים תפקיד קריטי ככל שעולים הנפח והמהירות של המחשוב הנייד והאינטרנט של הדברים. ככל שרגולציות חדשות נכנסות לפעולה, כגון הסכם "מגן הפרטיות" האירופי-אמריקני ותקנות הגנת פרטיות הנתונים של האיחוד האירופי (GDPR), פתרונות אלה מבטלים את הצורך ב-Audits ידניים, באמצעות בידוד מהיר של נתונים רגישים – שהוא הצעד הראשון ב-GDPR.

פתרונות מניעת אובדן הנתונים היחידים שפועלים על המיינפריים ולמענו

CA Data Content Discovery ו-CA Compliance Event Manager הם פתרונות מניעת אובדן הנתונים היחידים בשוק הפועלים במלואם על המיינפריים ולמענו, וכוללים את כל אפליקציות המיינפריים, תוך דיווח וכיסוי פשוטים יותר. פתרונות אלה מספקים אבטחת מידע ארגונית אחודה, תוך שהם מסייעים להגביר את התאימות לתקנות בכל הפלטפורמות – החל מאיתור ומיון ועד להתרעה ופיקוח.

"המיינפריים של הדור הבא יהיה הפלטפורמה הנבחרת עבור עומסי עבודה במשימות חיוניות. ככל שחברות מתחילות לקחת בחשבון כיצד מתנהלים עסקי הטרנזקציות שלהן ומתחילות לאמץ טכנולוגיות חדשות יותר, כמו למידת מכונה, בינה מלאכותית ובלוקצ'יין, כך אבטחת המיינפריים והנתונים שבתנועה תהיה בעלי חשיבות מכרעת", אמר אשוק רדי, מנהל כללי של תחום המיינפריים וה-Workload Automation ב-CA. "פתרונות אבטחת המיינפריים של CA נועדו לתמוך בנתונים בתנועה ובעבודה על פני מחזור החיים של אבטחת המידע – מבקרת גישה והגנת נתונים ועד לעמידה בתקנות".

"דאגות הקשורות לעמידה בתקנות עומדות בראש מעייניהן של חברות ויש להן השפעה גדולה על החלטות רכישה", אמר רוברט איוב, מנהל מחקר בתחום מוצרי אבטחת מידע ב-IDC. "חברות מחפשות דרך לרתום את הכמות ההולכת וגדלה של נתונים זמינים כדי לסייע להתמודד עם בעיות אבטחת מידע".

אירועים קרובים