אימג'סטור תסרוק מסמכים של רפאל בפרויקט בהיקף מיליוני שקלים

המסמכים של רפאל שייסרקו הם חומר טכני ותיקי משאבי אנוש בהיקף משוער של כשישה מיליון עמודים ● על פי החברה, הסריקה תחסוך שטח איחסון ותייעל את תהליכי השמירה והאחזור של המידע ● הפרויקט החל בימים האחרונים וצפוי להסתיים בתוך חצי שנה

אימג'סטור מערכות תסרוק מסמכים של רפאל מערכות לחימה מתקדמות בפרויקט שהחל בימים האחרונים וצפוי להסתיים בתוך חצי שנה. היקף הפרויקט לא נמסר לפרסום, אולם לאנשים ומחשבים נודע, כי הוא עומד על מיליוני שקלים.

המסמכים של רפאל שייסרקו הם חומר טכני ותיקי משאבי אנוש בהיקף משוער של כשישה מיליון עמודים. לדברי קובי כ', ראש יחידת ה-IT ברפאל, הסריקה של תיקי עובדים תחסוך שטח איחסון ותייעל את תהליכי השמירה והאחזור של המידע בחברה.

רפאל מפתחת ומייצרת אמצעי לחימה מהמתקדמים בעולם עבור צה"ל ומערכת הביטחון וכן עבור לקוחות בחוץ לארץ. החברה היא המעסיק התעשייתי הגדול ביותר בצפון, שפועלת גם באמצעות חברות בת וחברות מוחזקות בארץ ובעולם, מהן שלה ומהן במיקור-חוץ. היא מונה יותר מ-6,500 עובדים.

אימג'סטור מערכות היא חברה ישראלית שהוקמה ב-1991. החברה מספקת שירותי סריקה, זיעור, פענוח וטיוב נתונים, ומרכזת את מגוון שירותי הסריקה והצילום תחת קורת גג אחת. יש לחברה מגוון רחב של אפשרויות דיגיטציה, כגון: סריקת מסמכים – בהיקף של כ-15 מיליון עמודים בחודש, סריקת מסמכים וצילום למיקרופילם בו זמנית, סריקת מיקרופילם, סריקת שרטוטים ומפות, סריקת תמונות ופורמטים מיוחדים. לאורך מכלול תהליכי הייצור מפעילה אימג'סטור באופן מובנה בקרת איכות המבוקרת בהתאם לנוהלי ISO-9001 ולתקנים בינלאומיים להקניית איכות ארכיבאית.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. אמיר סרנגה

    תקן ISO27001 עוסק בניהול מערך אבטחת מידע ISMS -Information security management system יישום התקן בפרויקט ושמירתו באופן שוטף, מבטיח שנושא אבטחת המידע בפרויקט האחסון הדיגיטלי מטופל כמו כל נושא מרכזי אחר בפרויקט, סיכונים מתגלים ומטופלים, תקלות מתגלות ותהליכי העבודה משתפרים עם הזמן. ISO 27001 Lead Auditor הוא התקן הרלוונטי עבור פרויקט זה הנותן לחברת אימג' סטור אפשרות לתת מענה של 100 שעות עבודה מעבר למכסה שנקבעה עבור פרויקט האחסון הדיגיטלי החיצוני של רפאל מטעם ANSI מכון התקנים הארצי האמריקאי לחברה המייצאת אמצעי לחימה ללקוחות בחו"ל הנתמכים על ידי צבא ארה"ב. .. אמיר סרנגה

אירועים קרובים