תוכן שיווקי

Box – ממציאה מחדש את שיתוף המידע בענן

דוד אלוש, מנכ"ל CloudCom, נציגתה הרשמית של Box בישראל, חושף יכולות ומגמות מבית Box - מובילה עולמית בשיתוף וניהול המידע בענן

17/07/2012 15:28

מאת דוד אלוש, מנכ"ל ומייסד של CloudCom – נציגתה הרשמית של Box בישראל

כשבאמתחתה כבר מיליוני משתמשים ברחבי העולם, למעלה מ-120,000 חברות כאשר 82% מתוך רשימת ה-500 Fortune אף נמנים עם לקוחותיה, מהווה היום Box את חוד החנית של הפתרונות הקיימים היום בעולם בתחום זה.

Box משקפת מגמה הולכת וגוברת שבה יותר ויותר ארגונים מעבירים חלק ניכר מהיישומים שלהם לצריכה מקוונת בענן. בתוך כך ממציאה Box מחדש את הדרך בה ארגונים עסקיים משתפים, מנהלים וניגשים לכל התכנים שלהם באמצעות מערכת ניהול תכנים מתקדמת בסביבת הענן.

Box הינה למעשה אפליקציית שיתוף מתוחכמת ויעילה פועלת בארבעה מישורים פונקציונאליים:

בתחום ניהול ושיתוף התוכן ניתן בין היתר ליצור ולארגן שכבות מרובות של תיקיות, לשתף תכנים, לשלוח קישורים במקום דוא"ל, לנהל הרשאות, לסנכרן תיקיות, לצפות ולעדכן מכל מכשיר נייד כמו Android iPhone iPad, ו-Blackberry ותחת Windows, Mac ו-Linux, לחפש טקסטים כולל לדוגמא מקבצי PDF ועוד.

בתחום הקולבורציה הפרוייקטלית ניתן לפתוח משימות באמצעות Workflow, לקיים דיונים, להוסיף הערות, לעדכן קבצים בזמן אמת ,לייצר לדוגמא "תיק עבודה" ציבורי כך אנשים יוכלו להעלות קבצים לחשבון Box דרך עמוד אינטרנט ועוד.

בתחום האדמיניסטרטיבי ניתן לנהל הגדרות והרשאות לקבצים, לתיקיות ולמשתמשים, להצפין מידע ,לנהל מדיניות סיסמאות, לקבל דיווחים מלאים, לנהל קבוצות משתמשים, למתג את הארגון ועוד.

בתחום האינטגרציה ניתן לעשות שימוש בפלטפורמה הפתוחה של Box למפתחים ולהתחבר עם מאות אפליקציות שירותים ויישומים כדוגמת Google Analytics, Google Apps, Salesforce, SharePoint, Gmail, Zoho ועוד עשרות מערכות EMC מובילות בשוק כדוגמת Documentum, פתרונות מבית SAP , Oracle ועוד.

כל ארגון מכיר את זה, הבעיה של חוסר סינכרוניזציה בין העובדים קיימת בכל מקום. Box יוצרת סנכרון מלא ומאובטח בין העובדים ע"י הפעלת פלטפורמה משותפת שאליה נכנסים כל הקבצים שתהיו מעוניינים לשתף. דמיינו ששמרתם קובץ מסוים לפני שבועיים ,מה הסיכוי שתזכרו היכן הצבתם אותו, באיזה מדיה ועל איזו פלטפורמה טכנולוגית? באמצעות Box גם בעיות מסוג זה נפתרות ובקלות.

Box מצטיינת במיוחד גם בעבודה משותפת על קבצים ובניהול פרויקטים. ניתן ליצור קבוצות משתמשים ולתת הרשאות לעריכת הקבצים או לצפייה בהם בלבד, וכן לערוך קבצים במשותף ,לנהל דיונים ותגובות ,משמירת גרסאות, רשימת מטלות וניהול סיסמאות.

בכל חיפוש של קובץ מסוים נדרשת הקלדה של אותיות ספורות בלבד על מנת לקבל את רשימת הקבצים המתאימה או לחילופין לתת לכל קובץ מספר תגיות כמו "שיווק", "קורות חיים" וכד', וכך למצוא אותן מהר יותר, גם אם אינכם זוכרים באיזו תיקיה שמתם אותן.

Box מציעה גם קונסול אדמיניסטרטיבי מקיף וקל לשימוש עבור ארגונים הנזקקים לניהול עשרות, מאות ואף אלפי משתמשים עומדת גם תקני האבטחה המחמירים ביותר בכל רמה של הפתרון. משתמש יכול לשתף, לנהל ולגשת לתכנים בביטחון מלא תוך שימוש ב-256bit AES SSL. זאת בנוסף ליכולות הצפנת המידע המועבר, הצפנת המידע המאוחסן, בקרה אדמיניסטרטיבית, כלי דיווח מקיפים, אפשרויות Drill down ובניית דו"חות אודות שימושי קבצים, אכיפת מדיניות סיסמאות מתוחכמת ,ניהול דרישות מורכבות של סיסמאות כולל ההיסטוריה שלהן ומדיניות איפוס, שילוב עם Active Directory ו-LDAP.

ל-CloudCom אתר הכולל למעלה מ-150 עמודי מידע, סיפורי לקוח דפי מוצר, סרטונים והכל בעברית.

ליצירת קשר: דוד אלוש
אתר CloudCom

אירועים קרובים