Salesforce.com רכשה חברה שמציעה פלטפורמה לשיווק ברשתות חברתיות

הכלים של Buddy Media מסייעים לנהל יישומים, דפים ומסעות שיווק בפייסבוק, טוויטר, יו-טיוב וגוגל פלוס, במענה למגמה של הרחבת ההשקעות ברשתות חברתיות ● הרכישה תסייע ל-Salesforce.com לנגוס נתח גדול יותר מהתקציבים של מחלקות השיווק

Salesforce.com הודיעה אמש (ב'), כי חתמה על הסכם לרכישת חברת Buddy Media, שמציעה פלטפורמה לשיווק ברשתות חברתיות. סגירת העסקה מתוכננת לאוקטובר הקרוב.

בעזרת הפלטפורמה של Buddy Media תוכל Salesforce.com לסייע ללקוחותיה להכין ולהוציא לפועל מסעות שיווק ופרסום ברשתות חברתיות, ולמדוד את התוצאות בעזרת השירותים של Radian6 – חברה לניטור ברשתות חברתיות אותה רכשה בשנה שעברה.

על בסיס המוצרים של Buddy Media ו-Radian6 מתכוונים ב-Salesforce.com  להקים חטיבה רביעית, של שירותי שיווק, שתשלים את שלוש החטיבות הקיימות של החברה לשירותי ענן – מכירות, שירות ופלטפורמות פיתוח (Force.com ו-Heroku). על פי ההערכות, יכול היקף ההכנסות הפוטנציאלי של החטיבה החדשה לשירותי שיווק להגיע למיליארד דולרים.

שילוב היכולות של Buddy Media ו-Radian6 יאפשר ל-Salesforce.com  לאחד פעילויות שמבצעים כיום בנפרד מגוון רחב של בעלי תפקידים במחלקות שונות, ובכלל זה אנשי יחסי ציבור, מנהלי שיווק, מנהלי קהילות ברשתות חברתיות ואנשי סחר אלקטרוני. היא תוכל להציע את היכולות הללו גם לגורמים חיצוניים שעובדים עם המחלקות האלה, דוגמת משרדי פרסום, מומחי שיווק וסוכנויות למדיה חברתית.

"כל הגורמים הנפרדים עובדים עם אותם חומרים שיווקיים שמיועדים לרשתות החברתיות וכולם צריכים להיכנס למערכות על מנת להתמודד עם אתגרים דוגמת ניהול של זכויות יוצרים, שטפי עבודה וניהול הנכסים של הארגון", הסביר מארק בניוף, מנכ"ל Salesforce.com, בשיחת ועידה שנערכה לרגל העסקה. "מדובר בבעיה של ניהול מידע ונתונים, וסוגיות אלה משתלבות היטב בפעילויות שאנחנו מבצעים מדי יום".

הכלים של Buddy Media מסייעים לנהל יישומים, דפים ומסעות שיווק בפייסבוק (Facebook), טוויטר (Twitter), יו-טיוב (YouTube) וגוגל פלוס (+Google), במענה למגמה של הרחבת ההשקעות ברשתות חברתיות. הודות לשירותי Radian6 יכולה Salesforce.com להעניק לחברות מדידה יעילה יותר של התמורה להשקעות ברשתות החברתיות, על פי בניוף.

העסקה יכולה גם לסייע ל-Salesforce.com לנגוס נתח גדול יותר מתקציבי הטכנולוגיה שעליהם מופקדים מנהלי השיווק הראשיים – תקציבים שעל פי חברת המחקר גרטנר (Gartner) יהיו ב-2017 גדולים יותר מהתקציבים שעליהם מופקדים רבים ממנהלי המיחשוב הראשיים. על אף שהוא מודה שמנהלי השיווק הראשיים עובדים יד ביד עם מנהלי המיחשוב הראשיים, הרי שלטענת בניוף, "הקונה הוא מנהל השיווק הראשי – חד וחלק".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים