IDC: הוצאות האבטחה של ארגוני SMB יוכפלו עד 2015 ויעמדו על יותר מ-5.6 מיליארד דולרים

לפי הדו"ח של חברת המחקר, ההוצאות של ארגונים קטנים ובינוניים על אבטחת מידע צפויות לעמוד על 10%-12% - נתון כפול מנתון הצמיחה השנתי של ענף ה-SMB העולמי בכללו ● צ'ארלס קולודגי, סגן נשיא IDC לתחום מוצרי אבטחת מידע: "לארגוני SMB יש צורכי מיחשוב הולכים וגדלים, רק שהתקציבים שלהם אינם זהים לאלה של ארגוני האנטרפרייז. הם מבינים את האיומים הטמונים בפשע הקיברנטי, ומודעים לעובדה שהם מהווים יעד לפושעים אלה"

ההוצאה של עסקים קטנים ובינוניים (SMB) על טכנולוגיית אבטחת מידע תמשיך לגדול ותעבור את רף 5.6 מיליארד הדולרים בשנת 2015 – כך על פי דו"ח חדש של IDC. על פי חברת המחקר, ההוצאות של ארגונים קטנים ובינוניים על אבטחת מידע צפויות לעמוד על 10%-12%, נתון כפול מנתון הצמיחה השנתי של ענף ה-SMB העולמי בכללו.

לפי האנליסטים של IDC, כמה זרזים מניעים את הצמיחה המואצת בצריכת שירותי ומוצרי אבטחת מידע בקרב ארגונים קטנים ובינוניים. האחד הוא היכולת לקבל שירותים אלה במתכונת תוכנה כשירות (SaaS) ובמיחשוב ענן. השני – האימוץ הנרחב של עובדים את המכשירים הניידים והטלפונים החכמים, המחלחלים אט-אט למערכות ה-IT הארגוניות. הזרז השלישי, הקשור לשני, הוא המאבק של מחלקות ה-IT במגמת ה-BYOD (ר"ת Bring Your Own Device, "הבא את המכשיר האישי שלך מהבית לעבודה").

לדברי צ'ארלס קולודגי, סגן נשיא IDC לתחום מוצרי אבטחת מידע, "יש להתמקד בהבנת הגידול הצפוי בתחום בקרב ארגוני SMB, בשל היכולת להרחיב את היכולות הארגוניות בעולם האבטחה עם יכולות המגיעות מה-ווב. לארגוני SMB יש צורכי מיחשוב הולכים וגדלים, רק שהתקציבים שלהם אינם זהים לאלה של ארגוני האנטרפרייז. הם מבינים את האיומים הטמונים בפשע הקיברנטי, ומודעים לעובדה שהם מהווים יעד לפושעים אלה. אבל יש נושאים ייחודיים המונעים מעסקים קטנים ובינוניים לרכוש את הטכנולוגיות והשירותים שארגוני אנטרפרייז רוכשים".

על פי חברת המחקר, ששת תחומי המשנה בתוך עולם האבטחה בהם יתמקדו ארגוני SMB הם: אבטחת תחנות קצה, אבטחת העברת מסרים, אבטחת רשת התקשורת הארגונית, אבטחת ווב, ניהול זהויות וניהול גישה, וניהול אבטחה וניהול פגיעויות. על פי IDC, שווקים אלה יציגו צמיחה חזקה בשלוש-ארבע השנים הקרובות.

חברת המחקר הוסיפה, כי ההוצאות של ארגוני SMB על קבלת אבטחת מידע במתכונת של תוכנה כשירות לצד הטמעת התקני אבטחה, יצמחו בנתון דו-ספרתי עד 2015. נתון זה, צוין במחקר, מהווה הזדמנות עבור ספקיות אבטחת המידע.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים