גוגל השיקה את הדפדפן כרום 19

החידוש בגרסה החדשה הוא שהדפדפן מאפשר לשמור על הכרטיסיות הפתוחות ● כל מה שצריך לעשות הוא להיכנס למערכת של גוגל עם שם משתמש, ועם ביצוע הסנכרון הכללי של הדפדפן תבצע המערכת גם סנכרון של הללו ● מעבר לכך, כרום 19 כולל עדכון של יותר מ-20 באגים שונים ששמונה מתוכם הוגדרו כבעלי פוטנציאל סיכון גבוה

גוגל (Google) השיקה אתמול (ג') את המהדורה היציבה של גרסה 19 של הדפדפן כרום (Chrome). השיפור העיקרי שמציעה הגרסה הזו הוא אפשרות לסנכרן כרטיסיות פתוחות בין המופעים השונים של הדפדפן, כך שהן תהיינה נגישות מטלפונים חכמים, טאבלטים או מחשבים אחרים. כל מה שצריך לעשות הוא להיכנס למערכת של גוגל עם שם משתמש, ועם ביצוע הסנכרון הכללי של הדפדפן תבצע המערכת גם סנכרון של הכרטיסיות הפתוחות.

בעת שפותחים לשונית חדשה תופיע אפשרות לפתוח לשונית מהתקנים אחרים, ולאחר מכן ניתן יהיה לגשת לכל הכרטיסיות הפתוחות בכל המכשירים שנתמכים, כולל מכשירים בהם מורצת גרסת הבטה של כרום לאנדרואיד (Android).

יתרה מזאת, כפתורי הקדימה והאחורה יתפקדו בדיוק כמו במצבם הנוכחי בדפדפן שהושאר פתוח לצורך שיתוף כרטיסיות. בנוסף, ההיסטוריה של הכרטיסייה תישמר ותעודכן באופן אוטומטי, במטרה להציג את כל השינויים שבוצעו בלשוניות לאחר היציאה לסנכרון, כדי שניתן יהיה לגלוש אליהן בקלות.

הגרסה הנוכחית של הדפדפן כבר עודכנה, ואם לא – ניתן לבצע זאת באופן ידני. אולם, השחרור של התכונה החדשה יתבצע באופן הדרגתי בלבד במהלך השבועות הקרובים, עד שכל המשתמשים יזכו לאפשרות להשתמש בה.

מעבר לכך, עודכנו יותר מ-20 באגים שונים ששמונה מתוכם הוגדרו כבעלי פוטנציאל סיכון גבוה. גוגל שילמה למשתמשים שחשפו את התקלות הללו סכום של כ-165 אלף דולרים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים