מוזילה השיקה את דפדפן פיירפוקס 11 ותוכנת הדואר Thundebird 11

החידוש העיקרי בגרסה החדשה של הדפדפן הוא מהדורה משודרגת לכלי הסנכרון של התוספים ● החידושים בגרסה ה-11 של תוכנת הדואר כוללים בעיקר שינויים במבנה הכרטיסיות ותיקונים לבאגים

מוזילה: התוספים - הסיבה לפופולריות של פיירפוקס

מוזילה (Mozilla) שחררה לפני ימים אחדים את גרסה 11 של דפדפן פיירפוקס (Firefox), כאשר החידוש העיקרי הוא מהדורה משודרגת לכלי הסנכרון של התוספים.

אף על פי שבגרסאות קודמות של הדפדפן סונכרנו התכנים של הכרטיסיות, ההיסטוריה, ההעדפות, הסימניות והסיסמאות בין מחשבים שונים ששימשו את אותו חשבון, הרי שאת התוספים היה צורך להתקין או להסיר בנפרד בכל מחשב. ברגע שמתקינים את גרסה 11 של פיירפוקס במחשב חדש, מורידה התוכנה באופן אוטומטי את כל התוספים הקשורים לאותו חשבון ומתקינה אותם באופן אוטומטי. מי שמעוניין לבטל את הסנכרון יכול לסמן את האפשרות המתאימה בתיבת ההגדרות של הדפדפן.

מפתחים ישמחו ודאי לשמוע על התמיכה המורחבת של הדפדפן החדש בטכנולוגיית WebGL ועל הכלי החדש לעריכה מהירה של סגנונות CSS, שמציג מיד את השינויים.

כן שחררה מוזילה את גרסה 11 של תוכנת הדואר Thunderbird, שמציעה חלופה לאאוטלוק (Outlook) של מיקרוסופט (Microsoft). החידושים בה כוללים בעיקר שינויים במבנה הכרטיסיות ותיקונים לבאגים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים