דני דורון, אסם: "על המנמ"ר לעסוק בעיקר בשיפור התהליכים הארגוניים – ולא בטכנולוגיה"

דני דורון, מנהל גלוב מערכות מידע מקבוצת אסם, אירח את משתתפי קורס המנמ"רים של ג'ון ברייס-מכללת היי-טק וקבוצת אנשים ומחשבים במרכז הלוגיסטי של החברה באזור התעשייה של שוהם והציג בפניהם את פעילות ה-IT של הקבוצה ● דורון תיאר את הפרויקט המרכזי של הקבוצה בתחום מערכות המידע, פרויקט ה-GLOBE, אשר מציב את אסם בשורה אחת עם שאר המפעלים של נסטלה בעולם

"על המנמ"ר לעסוק בעיקר בשיפור התהליכים הארגוניים – ולא בטכנולוגיה", כך אמר דני דורון, מנהל גלוב מערכות מידע מקבוצת אסם, שאירח את משתתפי קורס המנמ"רים של ג'ון ברייס-מכללת היי-טק וקבוצת אנשים ומחשבים במרכז הלוגיסטי של החברה באזור התעשייה של שוהם.

במהלך הביקור הציג דורון בפני האורחים את פעילות ה-IT של קבוצת אסם, תיאר את מבנה אגף מערכות המידע ותחומי הפעילות המרכזיים שלו, ומנה יעדים ומדדים אשר תורמים להצלחת הקבוצה.

דורון תיאר את הפרויקט המרכזי של הקבוצה בתחום מערכות המידע, פרויקט ה-GLOBE, אשר מציב את אסם בשורה אחת עם שאר המפעלים של נסטלה בעולם.

לסיום הוזמנו משתתפי הקורס לבקר במחסן הלוגיסטי של הקבוצה, הכולל מערכות מחסן אוטומטי ומערכת לניהול רצפת המחסן.

לדברי בנצי שפירא, הרכז האקדמי של הקורס, "קורס מערכות המידע של ג'ון ברייס הדרכה וקבוצת אנשים ומחשבים כולל הרצאות של אנשי מקצוע מהשורה הראשונה, מנמ"רים ותיקים החולקים מניסיונם ומנכ"לים של חברות מובילות, לצד ביקורים בארגונים שונים. כך אנחנו שומרים על הקשר עם השטח ומעניקים לתלמידים שלנו אפשרות לבדוק כיצד התכנים הנלמדים בכיתה מיושמים במציאות".

המחזור הבא של קורס המנמ"רים של ג'ון ברייס-מכללת היי-טק וקבוצת אנשים ומחשבים ייפתח מחר, ה-22 בפברואר, ונרשמו אליו כבר עשרות מנהלי מערכות מידע. את הקורס מנחה בנצי שפירא, המנכ"ל והבעלים של חברת BIM, ובעל ניסיון רב בתחום ניהול מערכות המידע.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים