קוצ'י הקימה את האתר של זינוק – מכון פסיכומטרי ובגרויות ללקויי למידה; ההיקף: 200 אלף שקלים

האתר מספק מידע שמועבר בדרכים מגוונות שמותאמות ללקויות למידה שונות ומוצג באופן ברור ונגיש ● ניתן למצוא בו, בין היתר, מידע על לקויות למידה ושיעורי פסיכומטרי מצולמים ● הוא נבנה באמצעות תהליך שמתמקד בניתוח יסודי של מותגים, במטרה לחזק את הערך שלו ולבדל אותו מהמתחרים

חברת האינטרנט קוצ'י מקבוצת אומניטק הקימה את אתר האינטרנט החדש של מרכז זינוק, בית הספר לפסיכומטרי ולבגרויות ללקויי למידה. היקף הפרויקט לא נמסר לפרסום, אולם גורמים בשוק העריכו אותו ב-200 אלף שקלים.

על פי החברה, מדובר באתר הפסיכומטרי הראשון שמציע תכני וידיאו בתחום שפתוחים לכולם. הוא מספק מידע שמועבר בדרכים מגוונות שמותאמות ללקויות למידה שונות ומוצג באופן ברור ונגיש. כך, לדוגמה, בתווית 'זינוקיפדיה' ניתן למצוא מידע טקסטואלי ומצולם רב על לקויות למידה, הפרעות קשב, דרכי התמודדות, התאמות והקלות, טכנולוגיות ועוד. בתווית 'זינוק TV' הוטענו סרטוני לימוד לפסיכומטרי והועלו מאמרים כתובים ללמידה והעשרה.

האתר נבנה באמצעות תהליך ה-Internet Planning שפיתחה קוצ'י, שמתמקד בניתוח יסודי של מותגים: חוזקות וחולשות, מאפייני השוק שבו פועלת החברה שהאתר הוא שלה, פילוחי שוק והתנהגות גולשים. מטרת התהליך היא לחזק את ערך המותג ולבדל אותו ממתחריו, על מנת להגדיל את היקף המכירות.

לדברי יותם שואר, מנכ"ל זינוק, "האתר החדש שלנו מתבסס על ממשק משתמש נוח שמותאם לבעלי לקויות למידה ובעלי הפרעות קשב וריכוז ומשדר את הרוח שלנו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים