ורינט רכשה את פוקאל-אינפו תמורת עשרות מיליוני שקלים

הפלטפורמה שפיתחה החברה הנרכשת יודעת לעבד הררי נתונים המופיעים ברשת, ולתרגם אותם למידע בעל ערכיות עסקית ● פוקאל אינפו מעסיקה עשרות עובדים ומשרתת לקוחות ממגזרי הביטחון והאבטחה, המגזר הפיננסי וחברות בתחום המסחר המקוון ● עמית בוהנסקי, מייסד פוקאל-אינפו: "השילוב עם ורינט יאפשר אספקת פתרונות מתקדמים וחדשניים ללקוחות קיימים ועתידיים"

ורינט (Verint) רכשה את חברת פוקאל-אינפו (Focal Info) הישראלית, המתמחה בתרגום נתונים מהאינטרנט למידע בעל ערך עסקי – כך נודע לאנשים ומחשבים. היקפה הכספי של העסקה לא נמסר, אולם גורמים בשוק העריכו אותו בעשרות מיליוני שקלים. הודעה רשמית בנושא צפויה להתפרסם בהמשך השבוע.

ורינט מערכות מספקת מערכות ושירותים בתחום המודיעין העסקי והביטחוני, ומוצר הדגל שלה הוא Actionable Intelligence. הפתרונות של החברה מאפשרים לארגונים ברחבי העולם לאסוף ולנתח מקורות מידע מורכבים ובלתי מנוצלים, כגון קול, וידיאו וטקסט בלתי מובנה, כדי לאפשר קבלת החלטות יעילות יותר ובזמן קצר יותר. ורינט משרתת יותר מעשרת אלפים לקוחות ארגוניים ביותר מ-150 מדינות, ביניהם יותר מ-85%  מהחברות ברשימת פורצ'ן 100.

פוקאל-אינפו עוסקת באספקת פתרונות לניתוח של מידע מרשת האינטרנט- Web Intelligence ו-Open Source Intelligence. החברה מעסיקה עשרות עובדים, שיצטרפו כולם ל-ורינט עם השלמת העסקה. פוקאל אינפו פועלת ממשרדים בישראל ובסופיה שבבולגריה. היא הוקמה על ידי עמית בוהנסקי לפני כשלוש שנים ומתמחה במתן מודיעין עסקי. הפלטפורמה שפיתחה יודעת לעבד הררי נתונים המופיעים ברשת, ולתרגם אותם למידע בעל ערכיות עסקית. בסופו של תהליך עיבוד הנתונים, עובר המידע דרך מנגנון בינה עסקית שמסייע בהפקת התוכן הרלוונטי ללקוח. בסופו של דבר, מקבלים לקוחות פוקאל-אינפו מוצר מודיעיני-עסקי בעל בסיס נתונים אחד, עם תובנות בהירות וברורות.

לפוקאל-אינפו לקוחות ממגזרי הביטחון והאבטחה, המגזר הפיננסי וחברות בתחום המסחר המקוון. מקור המקורב לעסקה אמר לאנשים ומחשבים, כי "שילוב הטכנולוגיות של שתי החברות יהווה פתרון נהדר לתחומי ההלימה לרגולציות ולשימור המוניטין העסקי של הלקוחות".

"אנו מקבלים בברכה את עובדי פוקאל-אינפו", אמר מאיר שפרלינג, מנכ"ל ורינט מערכות ישראל. "שילוב המוצרים והטכנולוגיות הקיימים ב-ורינט עם אלה של פוקאל-אינפו, יאפשר אספקת פתרונות מתקדמים וחדשניים ללקוחות החברה, ויחזק את מעמדה של ורינט כחברה מובילה בהפקת מודיעין לגופים ביטחוניים ועסקיים".

"אנחנו שמחים על המיזוג עם חברת ורינט, ומכך שהפתרונות שלנו לאנליזה של מידע מרשת האינטרנט ישתלבו במגוון הפתרונות של ורינט", אמר עמית בוהנסקי, שכאמור הקים את פוקאל-אינפו ויוביל את הפעילות המורחבת של החברה ב-ורינט. "השילוב יאפשר אספקת פתרונות מתקדמים וחדשניים ללקוחות קיימים ועתידיים".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים