אריה רימיני, טלדור: "בכל שנה יש קפיצת מדרגה נוספת בעולם ה-IT – לכן המצוינות כל כך חשובה לטיפוח"

"אני סבור שב-2012 נראה יותר ויותר פרויקטים מבוססי מוצרים ולא רק בגלל העלות בעלות כוללת, TCO, הנמוכה משמעותית מכל פתרון פיתוח", אמר רימיני, מנכ"ל החברה, בטקס מצטייני המיחשוב ITAwards 2011, בו זכתה טלדור באות המיוחד לארכיטקטורה פורצת דרך במגזר הבנקאות הקמעונאי ● לדבריו, "מרבית הדרישות כיום בעולם ה-IT בתחום הבנקאות הינן למוצרי מדף והלקוחות לומדים להעריך ניסיון נצבר מלקוחות אחרים"

"בכל שנה אנחנו זוכים לחזות בקפיצת מדרגה נוספת בעולם ה-IT וזו הסיבה שהמצוינות כל כך חשובה לטיפוח. אני מברך את מצטייני המיחשוב של 2011, ושמח לראות את לקוחותינו ביניהם", כך אמר אריה רימיני, מנכ"ל טלדור.

רימיני היה בין נציגי ספקיות ה-IT שנשאו דברים בתחרות מצטייני המיחשוב ITAwards 2011. טקס הכרזת הזוכים בתחרות, שהתקיים ביום ה' האחרון, נערך זו השנה התשיעית, בהפקת אנשים ומחשבים. הטקס התקיים כחלק מוועידת Closing The Year, שנערכה במרכז הכנסים אבניו שבקריית שדה התעופה, בהשתתפות מאות מנמ"רים, מקצועני IT בכירים ומנכ"לי ספקיות המיחשוב בארץ. מנחה האירוע היה פלי הנמר, נשיא קבוצת אנשים ומחשבים.

"אני סבור שב-2012 נראה יותר ויותר פרויקטים מבוססי מוצרים ולא רק בגלל העלות בעלות כוללת, TCO, הנמוכה משמעותית מכל פתרון פיתוח", הוסיף רימיני.

הוא התייחס בדבריו לזכייה של טלדור באות המיוחד לארכיטקטורה פורצת דרך במגזר הבנקאות הקמעונאי. "אני מאוד גאה על הזכייה", אמר. "טלדור מובילה פרויקטים רבים במגזר זה, כולם עם דגש על הטכנולוגיה המתקדמת הבאה וחשוב לא פחות – על אופן היישום שלה". לדבריו, "זיהינו את המגמה המאפיינת את מגזר הבנקאות העולמי, כמו גם את המגזר הביטחוני – מעבר לפתרונות מבוססי חבילה – ואנחנו מובילים את השוק בתפיסה זו. בהדרגה ובעזרת שותפים עסקיים מהעולם בנינו היצע מוצרים שנותן מענה לצרכי הלקוחות".

נמרוד הירשהורן, CTO ומנהל אגף התשתיות והטכנולוגיה בכלנית. צילום: קובי קנטור"מרבית הדרישות כיום בעולם ה-IT בתחום הבנקאות הינן למוצרי מדף", ציין רימיני. "הלקוחות לומדים להעריך ניסיון נצבר מלקוחות אחרים, Best practice, ויש יתרונות משמעותיים נוספים – זמן הגעה מהיר לשוק והכנסת מוצרים ותהליכים מתקדמים, בהתבסס קודם כל על הידע שקיים במוצרי המדף".

לאחר מכן העניק רימיני את האות לג'יג'י אשכנזי, סמנכ"לית המגזר הפיננסי בחברה, ואמר שהיא "ארכיטקטית פורצת דרך בעצמה".

נמרוד הירשהורן, CTO ומנהל אגף התשתיות והטכנולוגיה בכלנית, קיבל את פרס ההצטיינות לשנת 2011 בגין הפרויקטים והפעילויות של החברה. הוא ציין בדבריו, כי "השנה הרחיבה כלנית את מערך מרכזי התמיכה וקידמה פרויקטים רבים בתחומי התשתיות, הטכנולוגיה וההדרכה. כמו כן, כלנית נכנסה לפעילות בתחומים חדשים, דוגמת תחום מיחשוב הענן, בשיתוף עם סיטריקס (Citrix)".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. זיו

    טלדור חברה שגוזרת 70% רווח על עובד שמועסק על ידה במיקור חוץ אצל לקוח גדול זו חברה שלא תגיע רחוק,אולי למעלה בהנהלה חוגגים את כל התארים האלה אבל מי שמביא לחברה את התהילה משתכר קרוב למינימום ויעזוב בהזדמנות הקרובה לחברה מתגמלת יותר.

אירועים קרובים