מכירות ראשוניות מאכזבות למחשבי האולטרה-בוק

הצפי הראשוני של החברות אסוס (Asus) ואייסר (Acer) היה למכירת 200 עד 300 אלף יחידות כל אחת ברבעון האחרון של 2011, אבל כבר בתחילת החודש השני של הרבעון מתברר שהן תאלצנה להסתפק בפחות מ-100,000 יחידות כל אחת ● על פי האתר דיגיטיימס, הבעיה העיקרית של המחשבים החדשים היא מחירם הגבוה יחסית, כ-1,200 דולרים

למרות הציפיות הגבוהות שתלתה אינטל (Intel) במחשבי האולטרה-בוק (Ultrabook) החדשים, הרי שהמכירות הראשוניות שלהם מאכזבות למדי. הצפי הראשוני של החברות אסוס (Asus) ואייסר (Acer) היה למכירת 200 עד 300 אלף יחידות כל אחת ברבעון האחרון של 2011, אבל כבר בתחילת החודש השני של הרבעון מתברר שהן תאלצנה להסתפק בפחות מ-100,000 יחידות כל אחת.

על פי האתר דיגיטיימס, הבעיה העיקרית של המחשבים החדשים היא מחירם הגבוה יחסית, כ-1,200 דולרים, למרות שבאינטל דיברו על מסגרת של כ-1,000 דולרים בממוצע למחשב. מחשבים זולים יותר אמורים להגיע לשוק האמריקאי והבריטי בקרוב, אך מכיוון שהדרישה נמוכה, שתי החברות חוששות להיתקע עם מלאי.

עם זאת, באינטל מגלים אופטימיות גבוהה מאוד. להערכת החברה, בסוף השנה הבאה יגיעו מכירות מחשבי האולטרה-בוק לכ-40% מסך מכירות ה-PC בשוק הצרכני.

האולטרה-בוק של אסוס אמור לנחות באופן רשמי בישראל באמצע נובמבר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים