הבית החדש של B-Pro

B-Pro עברה לאחרונה למשכן קבע בבניין אולימפיה בפתח-תקווה, ממש מאחורי הקניון הגדול. המשרד החדש אינו משרד סטנדרטי עם חדרי עבודה, open space וחדרי ישיבות. המשרד, שעוצב על-ידי קרן שקד, בשיתוף עם מינה חיימוביץ' מ-"אורנה ומינה סטודיו להלבשת הבית", מבטא את הרוח הייחודית של B-Pro ובנוי ברובו כחדרי אירוח ("סלון") אינטימיים בגדלים שונים, כדי לתת מענה לסדנאות ולקבוצות החשיבה שמתקיימות במקום. במשרד מתקיימים מפגשים להנהלות ארגונים גדולים, כדי לבצע חשיבה עסקית אסטרטגית offsite, כחלק מהשירות אותו מספקת B-Pro. לפיכך, הושקעה מחשבה רבה ביצירת אווירה ייחודית שתעודד סיעור מוחות, תייצר קריאטיביות ובאופן כללי "משהו שונה" בנוף הייעוץ וה-IT הישראלי.

B-Pro היא חברת ייעוץ ניטראלית המתמחה בביצוע שינויים אסטרטגיים בארגונים, תוך התייחסות משולבת לצרכים העסקיים ולצרכי המיחשוב הארגוני. החברה נוסדה בשנת 2006 על-ידי אמיר רסקין, טל רגב, קרן שקד ופלורה לוין.

שלושת השותפים הם שחקנים מוכרים למדי בתעשייה ומגיעים מרקע מגוון, עסקי וטכנולוגי, היוצרים יחדיו מארג ייחודי של יכולות והכשרה. אמיר רסקין עוסק שנים רבות ב-BI ובמידע. בשילוב עם השכלתו בתחום משאבי האנוש, גישתו הייחודית מאפשרת ללקוח להגדיר את השינוי הנדרש וגם לעבור אותו במינימום התנגדויות וחיכוכים. רסקין יזם את B-Pro לאחר שמכר את החברה הקודמת שהקים, SoftCubes, ל-One1.

פלורה לוין החלה את הקריירה המקצועית כעתודאית למדעי המחשב בטכניון ומאז מילאה שורה של תפקידים מגוונים בתעשיית ה-IT (בחברות כגון SPL, אמדוקס, קווי זהב, דלק, כתר ועוד). לפני כ-10 שנים הצטלבו לראשונה דרכיהם המקצועיות, כאשר אמיר ביצע פרויקט BI עבור חברת דלק, בעת שפלורה הייתה המנמ"ר. חמש שנים מאוחר יותר, החליטו להקים חברת ייעוץ שתהיה שונה בנוף הישראלי. לשם כך, צרפו את טל רגב, מהנדס מכונות בהכשרתו ומומחה ל-BI.

טל רגב החל את הקריירה המקצועית בחברת חשמל, לאחר מכן בטמבור ולבסוף עבד מספר שנים עם אמיר, כסמנכ"ל הפרויקטים בחברת SoftCubes ומכאן ההיכרות העמוקה ביניהם.

הפרויקט המשמעותי הראשון של B-Pro היה בחברת טבע, בעת שהקימו BI גלובאלי לתחום ה-HR. באותה תקופה, מספר חודשים לאחר ההקמה, הכירו את קרן שקד והביאוה לנהל את מערך ה-BI הגלובאלי של טבע מטעם B-Pro. קרן שקד, רו"ח בהכשרתה ובעלת תואר שני במנהל עסקים עם התמחות במערכות מידע, ניתבה את רוב הקריירה המקצועית שלה לייעוץ ובשנים האחרונות עברה לצד הלקוח בניהול והקמת פרויקטים גדולים. שקד שימשה כמנכ"ל משותף בחברת הייעוץ של Deloitte, ביצעה פרויקטי ייעוץ BI ו-CRM רבים בשוק הישראלי ולאחר מכן פעלה להקמת ה-CRM בבנק הפועלים. זמן קצר לאחר הגעתה ל- B-Pro, שינתה פוזיציה לשותפה שווה. ומאז היסטוריה.

יועצי החברה משתמשים במתודולוגיות ייחודיות, משולבות בניסיון מעשי רב ובין לקוחותיהם ארגונים מובילים בתחומים שונים כגון פיננסים ותקשורת, למשל חברת הפניקס, בנק דיסקונט, קבוצת דלק, מנורה, כאל, פרטנר, מירס וכמובן טבע. הפרויקטים מתמקדים במידע עסקי (BI), ניהול היחסים עם לקוחות (CRM) ומחשוב ארגוני אסטרטגי (IT). החברה צוינה מספר שנים ע"י STKI כחברת הייעוץ המובילה בתחום הייעוץ האסטרטגי ל-BI

בפתח המשרדים החדשים של B-PRO. ה-B האדומה של הלוגו באמצע כמו גם אמיר רסקין. לימינו סיגל בורין, יועצת ולשמאלו פלורה לוין. הכתובת הפיזית: שמשון 5, פינת מוטה גור, פ"ת

פינת המתנה נעימה כמו בבית. רהיטים בצבעים

אמיר רסקין השותף המייסד בחדר הפגישות, סדנאות ועוד, העיקר האווירה הטובה

פלורה לוין, שותפה, מנמ"רית בעברה ושופטת ותיקה בתחרות מצטייני המיחשוב. התעודות ברקע

חדר אופייני במשרדים החדשים, אופייני באווירתו הביתית. עבודה טובה

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים