מחקר של יבמ: ל-39% מלקוחות מיחשוב ענן יש ענן היברידי

על פי הענק הכחול, משקלה של טכנולוגיית מיחשוב ענן היברידי עתיד לצמוח ל-61% מכלל משתמשי הענן, בעתיד הלא-רחוק ● בנוסף חשפה החברה כלים למיחשוב ענן היברידי, אשר פותחו בשיתוף מעבדת המחקר של יבמ בחיפה

39% מהארגונים שמטמיעים מיחשוב ענן במערכי ה-IT שלהם, מדווחים כי ענן היברידי מהווה חלק מהאסטרטגיה הכוללת שלהם – כך עולה ממחקר שפורסם על ידי יבמ (IBM).

על פי הענק הכחול, משקלה של טכנולוגיית מיחשוב היברידי עתיד לצמוח ל-61% מכלל משתמשי הענן, בעתיד הלא-רחוק. "עסקים וארגונים המאמצים טכנולוגיות מיחשוב ענן", נמסר, "נדרשים לשלב את עבודת הענן והיישומים הרצים בסביבה החדשה יחד עם מערכות פנימיות דוגמת כלי ניהול קשרי לקוחות, CRM, וכלי ניהול משאבים כלל-ארגוני, ERP, לצד יישומים המפותחים במסגרות פנימיות".

נתוני המחקר נמסרו במסגרת השקה של פתרונות חדשים לענני מיחשוב היברידי של יבמ. הפתרונות מבוססים על טכנולוגיות של חברת Cast Iron אותה רכש הענק הכחול. חלק מהיכולות החדשות, במיוחד אלה הקשורות בהקצאה הדינאמית של משאבי עיבוד ובטכנולוגיות של "פריצה לענן", מאפשרות העברת עומסי-יתר הנוצרים במהלך העבודה השוטפת של מערכות המיחשוב הפנים-ארגוניות אל סביבת הענן. יכולות אלו פותחו על בסיס עבודה שנעשתה במעבדת המחקר של יבמ בחיפה.

הפתרונות החדשים, נמסר, "מאפשרים לצמצם משמעותית את זמני הקישור, ולייעל את משימות הניהול והאבטחה של ענני מיחשוב ציבוריים ופרטיים. יכולות השילוב והניהול החדשות מאפשרות לארגונים מכל גודל לקבל רמה גבוהה יותר של שקיפות והבנת מצב המערכות, שליטה ומיכון של תהליכי ניהול נכסי מיחשוב, בכל מקום בו הם מותקנים פיזית וממנו הם משתלבים בסביבת הענן".

על פי יבמ, "הכלים הללו יאפשרו לארגונים לנהל בקלות רבה יותר ולשלב את מכלול המשאבים העומדים לרשותם, תוך ביצוע משימות שחייבו בעבר עבודה של חודשים ארוכים במסגרת זמנים קצרה, של ימים אחדים בלבד". לדברי הענק הכחול, "ארגונים רבים יותר ויותר בוחנים כיום דרכים למינוף יכולת הגידול והגמישות של ענני מחשוב ציבוריים – מבלי לאבד את השליטה במשאבים הנמצאים פיזית מחוץ לארגון. האתגר הזה ניתן למימוש באמצעות ענני מחשוב היברידי, המשלבים ענן ציבורי ופרטי: חלק מהמשאבים ממשיכים להתנהל במסגרת הפנימית, בעוד יישומים אחרים מסופקים מבחוץ, כשירות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים