ארוחת הבוקר של ServiceWise
קוטג' לא היה שם. מימין: דלון פצר, מנהל מכירות אזורי, Salesforce; קרל דה-ווט, מנהל לקוחות, Salesforce; בנצי ברנדס, מנכ"ל משותף, ServiceWise; עידן כרמלי, מנהל השיווק ServiceWise; עינת צור-שיין, מנכ"ל משותף, ServiceWise; ארי סנטור, מנהל מכירות, ServiceWise
חברת ServiceWise יישומים עסקיים, העוסקת במתן ייעוץ ושירותים מקצועיים בתחום ה-CRM, אירחה בשבוע שעבר שני נציגים של Salesforce.com העולמית, אשר הגיעו לישראל על-מנת להיפגש עם לקוחות קיימים ופוטנציאליים. במסגרת הביקור קיימה ServiceWise ארוחת בוקר ישראלית במסעדת רוטשילד'ס קיטשן, במהלכה הוצגו החידושים האחרונים בתחום ה-Social CRM והודגם סנכרון תהליכים בין Salesforce לרשתות חברתיות.












תגובות
(0)