PayPal: כ.א.ל גובה ללא צורך עמלת המרה על עסקות שבוצעו בשקלים באמצעותנו

"חברת האשראי מחייבת לקוחות המשתמשים בכרטיסים שלה כאמצעי תשלום עבור רכישות ב-PayPal בעמלת המרת מטבע - גם אם התשלום בוצע באתר ישראלי ו/או עבור מוצר או שירות בשקלים", טוענת החברה במכתב יוצא דופן ששלחה ללקוחותיה ● כמו כן, היא ציינה בו שלקוחות יכולים לשלם ב-PayPal באמצעות כרטיסי אשראי אחרים ● דוברת כ.א.ל מסרה בתגובה, כי "מדובר בסכסוך עסקי; אנחנו לומדים את המהלך ונגיב בהתאם"

"לקוחות המשתמשים בכרטיסי אשראי של חברת כ.א.ל כאמצעי תשלום עבור רכישות שבוצעו ב-PayPal מחויבים על ידי כ.א.ל בעמלת המרת מטבע – גם אם התשלום בוצע באתר ישראלי ו/או עבור מוצר או שירות בשקלים", כך טוענת החברה. הדברים נכתבו במכתב יוצא דופן ששלחה אתמול (ד') PayPal ללקוחותיה שכרטיס האשראי שלהם הרשום במערכת האתר הוא של כ.א.ל.

לדברי החברה, "אף על פי שאין ל-PayPal שליטה על חיוב זה, מאחר שהוא מבוצע על ידי כ.א.ל ועל פי מדיניותה, אנחנו פועלים במרץ כדי למצוא פתרון הולם לעניין". "בינתיים", נכתב, "על מנת להימנע מתשלום עמלת ההמרה של כ.א.ל, ניתן לשלם עבור רכישות ב-PayPal עם כרטיס אשראי אחר, שאינו מונפק על ידי כ.א.ל".

במילים אחרות, PayPal קוראת ללקוחותיה להחרים את כ.א.ל בשל העמלה שהיא גובה, בעוד שחברות אחרות אינן גובות עמלה זו.

על פי גורמים בענף, הסכסוך בין שתי החברות נובע מכך ש-PayPal מבצעת את הסליקה לכרטיסי אשראי אלה בחוץ לארץ, ולא בחברת כ.א.ל. הדבר אפשרי מכיוון שהשקל הוא מטבע בר המרה, ומי שרוצה לכבד אותו יכול לעשות זאת מבלי להידרש לעמלת החלפה.

דוברת כ.א.ל מסרה בתגובה, כי "מדובר בסכסוך עסקי. אנחנו לומדים את המהלך ונגיב בהתאם".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים