תוכן שיווקי

צחי רפאל, מנהל ה-ERP הפיננסי באמדוקס, במפגש יועצים פיננסיים שנערך ע"י AGR-e: בחרנו את Cash4ERP על פני ספקים בינ"ל לאחר בדיקה והערכה מדוקדקים למול דרישותינו

10/03/2011 14:46

חברת AGR-e קיימה מפגש מיוחד ליועצים ארגונים בתחום הפיננסי. המפגש עסק במערכת השולחן הפיננסי Cash4ERP שפותחה ע"י AGR-e. ישי שנידובר, מנכ"ל AGR-e, ציין כי "האתגרים העומדים בפני מנהלי הכספים כיום מגוונים ופרוסים על פני קשת רחבה של תחומים, אולם המטרה הסופית של תפקידם הינה ברורה וממוקדת: צמצום העלויות והגדלת התשואה על-ידי אופטימיזציה של תזרים מזומנים בזמן אמת ברמת הארגון כולו וניהול סיכונים מושכל" .

שנידובר ציין כי Cash4ERP נועד לאפשר לאנשי הכספים בארגון להתמודד בצורה אופטימאלית עם ניהול התזרים הכספי של הארגון, אשר הינו אחד משלושת המרכיבים החשובים ביותר בהקשר לערך החברה והצלחתה בעתיד.כמו כן ציין שנידובר שמטרת המפגש הייתה לחשוף בפני היועצים בתחום הפיננסי, אשר יועצים ללקוחות שונים בסביבת SAP ו-Oracle את יכולות המערכת ולאפשר להם להשתלב ביישומה.

במהלך הכנס סקר צחי רפאל, מנהל ה-ERP הפיננסי באמדוקס, את תהליך בחירתה של מערכת Cash4ERP באמדוקס על פני מתחרים בינ"ל שונים. המערך הפיננסי של קבוצת אמדוקס מורכב ביותר ומבוזר בכל העולם, עם מספר רב של חברות ומאות חשבונות בנק. אמדוקס מינתה צוות יעודי שעסק בהכנות לפרויקט ובביצועו. הצוות הגדיר את התכולה והדרישות של הפרויקט, איתר ספקים פוטנציאליים וביקש הצעות. עם קבלת התשובות ביצע הצוות הערכה של הספקים השונים, כולל יכולות טכניות ואפליקטיביות ובדיקה של לקוחות אחרים. במקביל בוצעה הערכה מדוקדקת של הפתרונות השונים שהוצעו. בסיום התהליך בוצעה ישיבת הערכה ובה נבחר המוצר Cash4ERP.

אשר ונטורה, סמנכ"ל מוצרים ב-AGR-e, סקר את יכולותיה ותכונותיה של Cash4ERP. הוא ציין כי המערכת מאפשרת למנהלי כספים וגזברים לשמור על שליטה מלאה בפעילויות כספיות ולצפות באופן מדויק תזרימי מזומנים שונים תוך הסתמכות על תרחישים שונים. Cash4ERP מאפשרת הקמה, ניהול ותפעול שוטף של מחברות הגזברות בארגון, תכנון כספים לטווח קצר, בינוני וארוך, ניתוחי תכנון מול ביצוע, ניהול הקשר מול הבנקים, והגדרה והפעלה של אובייקטים גזבריים. המוצר מאפשר אחידות ושלמות של הנתונים המושגת ע"י כריית המידע ממקורות המידע הפוטנציאליים, מערכות ERP, מערכות חיצוניות מרכזיות, נתונים מוניטריים ועוד.

כמו כן מאפשרת Cash4ERP ניהול ומעקב אחר תזרים מזומנים תוך ראיה אגרגטיבית ופרטנית של מחזור הכספים השלם. באמצעות Cash4ERP ניתן להתחבר למערכות ERP הן של SAP והן שלOracle, בצורה שקופה, ולשמור על קשר דו כיווני של עידכון ומשיכת נתונים בו זמנית ובזמן אמת . חיבור זה מאפשר איחוד המקורות הכספיים לצורך הבטחת נזילות ובקרה על יתרות וחיובים בנקאיים. תהליכי העבודה המובנים ב-Cash4ERP משקפים את הפרקטיקות המובילות לניהול גזברות ותזרים מזומנים בארגונים.

AGR-e  הינה חברה-בת של קבוצת CB.I.T. המספקת שירותי ייעוץ, יישום, פיתוח תשתית וליווי אסטרטגי למערכות ERP, ומהווה את זרוע המוצרים הפיננסיים של הקבוצה. AGR-e  מספקת פתרונות פיננסים לשולחנו של מנהל הכספים בכלל והגזברות בפרט. מוצר הדגל של החברה הוא Cash4ERP – פתרון תפעולי יומיומי המאפשר לגזבר לתת ביטוי אמיתי לשיפוטו והמחבר בינו לבין מחלקת הכספים בארגון.

ישי שניידובר, מנכ"ל AGR-e, המפתחת ומשווקת את Cash4ERP, מרצה במפגש היועצים הפיננסיים בנושא שולחן העבודה הפיננסי

אירועים קרובים