לאחר שהשקיעה רבע מיליארד דולרים, סיסקו מחסלת את שירות הדואר בענן שלה
דברה צ'ארפטי, לשעבר בכירה במיקרוסופט, שהגיעה לסיסקו כדי לקדם את שירותי השיתופיות החברה, הודיעה על סגירת השירות בבלוג שלה שלשום (ג') ● לדבריה, "המוצר התקבל יפה, אולם למדנו כי הלקוחות התרגלו לצרוך דואר אלקטרוני באמצעות כלים בשלים ובוגרים ולא דרך כלי שיתופיות" ● מאט קיין, אנליסט בגרטנר: "סיסקו מצאה עצמה נלחמת בשתי חזיתות - מול מיקרוסופט מצד אחד ומול גוגל מצד שני, והיה לה קשה לנצח"
סיסקו (Cisco) הפסיקה להציע את Cisco Mail, שירותי הדואר האלקטרוני באירוח שלה. ענקית התקשורת עסקה בפיתוח השירות יותר משנה, והשקיעה בו כרבע מיליארד דולרים.
דברה צ'ארפטי, לשעבר בכירה במיקרוסופט (Microsoft) שהגיעה לסיסקו כדי לקדם את שירותי השיתופיות של החברה, הודיעה על כך בבלוג שלה שלשום (ג'). "המוצר התקבל יפה", היא כתבה, "אולם למדנו כי הלקוחות התרגלו לצרוך דואר אלקטרוני באמצעות כלים בשלים ובוגרים ולא דרך כלי שיתופיות. הלקוחות רוצים כלי שיתופיות לטובת וידיאו ורשתות חברתיות. ניתחנו את הממצאים והחלטנו להפסיק להשקיע בשירות האירוח של הדואר האלקטרוני, ולהתמקד בשירותי שיתופיות אחרים".
לדברי מאט קיין, אנליסט בגרטנר (Gartner), השירות הושק בצורה מוגבלת בנובמבר 2009, "אולם הם התקשו לחדור לשוק בשל זה, בין היתר כי לא הבינו אותו כנדרש". לדבריו, החברה תכננה לבנות ערימת כלי שיתופיות, ובהם שירות דואר אלקטרוני באירוח, כחלק מהמלחמה במיקרוסופט, כאשר יתרונם הוא בהיצע שלהם בעולם ה-VoIP. "אלא שאז הם גילו כי דואר אלקטרוני הוא מוצר צריכה לכל דבר, וקשה להם לחדור לשוק זה. סיסקו מצאה עצמה נלחמת בשתי חזיתות – מול מיקרוסופט מצד אחד ומול גוגל (Google) מצד שני, והיה לה קשה לנצח".
אנליסטים אחרים ציינו כי ענקית התקשורת רצתה להציע ללקוחות הארגוניים את שירותי המייל יחד עם שירות שיחות הוועידה WebEx, אולם במהלך ניסיונות האינטגרציה, נערמו קשיים טכנולוגיים במימוש.











תגובות
(0)