תוכן שיווקי

SAP ישראל תשיק בכנס הלקוחות של SAP Business One גרסת מוצר חדשה עתירת חידושים

הגרסה מהווה אבן דרך ראשונה במפת דרכים ארוכת הטווח שתוצג בכנס. הגרסה כוללת חידושים בפונקציונאליות, ביכולות BI, בחוויית המשתמש, בפלטפורמה ובניידות

21/11/2010 14:45

SAP ישראל תשיק את גרסת SAP Business One החדשה, מוצר ה-ERP ל-SME. לדברי עידו דור, מנהל תחום ה-SME ב-SAP ישראל ורמי מנחם, מנהל ערוצי הפצה של SAP Business One, גרסה 8.81 "מהווה דור ראשון בסט גרסאות, שעתיד לצאת כחלק ממפת דרכים חדשה וארוכת טווח, אותה הציגה SAP לפני מספר חודשים".

"ההשקה הנוכחית", אמר דור, "ממצבת את SAP Business One כמנוע צמיחה מרכזי בחברה ל-SME.באחרונה משקיעה SAP משאבים משמעותיים בפתרון, לרבות הגדלת כוח האדם בחברה לתחום. לכן המוצר מצליח בקרב 30 אלף לקוחות בעולם. קצב הצמיחה של המוצר הוא מהמהירים בהיסטוריה של ה-ERP".

לדברי מנחם, "הגרסה מחדשת בחמישה נדבכים מרכזיים: בהיבט של פונקציונאליות, המערכת מציעה עושר רב יותר של יכולות. SAP, מעבר להיותה חברת טכנולוגיה, היא חברת תוכן עסקי, כך שבהשקת גרסה זו נוסף תוכן עסקי רב, כזה המסייע ללקוחות לנהל את עסקיהם טוב יותר. הנדבך השני הוא התובנה העסקית. הגרסה החדשה כוללת שכבת BI המובנית במערכת, המתאפשרת הודות לרכישה של חברת ה-BI הגדולה בעולם, Business Objects . טכנולוגיה מובילה זו הוטמעה ב-SAP Business One, כך שכל הלקוחות הקיימים נהנים עתה משדרוג משמעותי של תוכן ותכולה. למעשה, יכולות שעד לפני מספר חודשים הוצעו בשוק בעלות נוספת, משולבות עתה במוצר שלנו, ומוצעות עתה ללקוחות כחלק אינטגראלי מ-SAP Business One.

הנדבך השלישי הוא חווית המשתמש. בגרסה החדשה הוכנסו שיפורים משמעותיים בממשק המשתמש, כולל שיפור ויזואלי בחוויית המשתמש, כמו גם הוספת מרכז עבודה (Cockpit), שמעצים את פרודוקטיביות העובד. מרכז העבודה הזה מאפשר לעובד לראות ולהתאים תוכן רלוונטי לתחומי עבודתו, בין אם מדובר בפעילות שוטפת במערכת הב SAP או שילוב תוכן מעולמות חיצוניים, כגון אאוטלוק, אתרי מידע, WEB SERVICES וכיו"ב.

SAP הכניסה עושר רב של תוכן מוגדר מראש למרכז העבודה, כולל מכוונים למכירות, שיווק, יצור, רכש ותפעול. בנוסף, הועמקה האינטגרציה עם Outlook, לדוגמא, בעת קבלת מייל עם מידע רלבנטי מהלקוח, ניתן לתעד במודול ה-CRM המובנה באמצעות גרירת אי-מייל ישר מעל האובייקט הרלבנטי במערכת ה-SAP והתוכן הרלוונטי מתעדכן אוטומטית.

הנדבך הרביעי נוגע לשדרוג הפלטפורמה, שמציגה עתה שיפור בביצועים, דהיינו בקצב עיבוד טרנזקציות המערכת. הפלטפורמה כוללת תשתית אינטגרציה מבוססת SOA. שיפור זה מאפשר לקשר בין SAP Business One למערכות ופלטפורמות מידע אחרות כגון: פעילות רב חברתית בין מערכות SAP Business One, חיבוריות למערכות SAP אחרות ואף למערכות של מתחרים. עוד ניתן להתחבר לפתרונות משלימים ולאתרי מסחר אלקטרוני. פלטפורמה חדשה זו בשם B1i, מוצעת אף היא ללקוחות כחלק מהפלטפורמה, ללא תוספת תשלום.

הנדבך החמישי הינו הניידות (mobile) או ה-On-Device. מכיוון ש-SAP רואה עצמה כארגון שנותן שירות בכל מקום ובכל זמן, כבר עתה מתאפשר לכל לקוח שלנו לעבוד על המערכת במודול mobile. לדוגמא – כבר היום, יכולים לקוחות הגרסא החדשה להוריד אפליקציה מחנות ITUNES ולהתחבר דרך ה- IPHONE או ה-IPAD למידע בכל מקום ובכל עת, לקבל נתונים לצפות בדוחות ולבצע עידכונים. בכנס יוכלו המשתתפים לחוות באופן ממשי יכולת זו.

אירועים קרובים