קו מערכות תשלב את מערכת הסריקה של בר סקאן במערכת לניהול כלל ארגוני

המערכת, CAV ERP, משלבת את כל תהליכי התפעול והניהול בארגון למערכת אינטגרטיבית אחת ● הסריקה מתבצעת ישירות מעמדת המשתמש ומהיישום בו הוא נמצא, תוך שימוש בסורק אישי שולחני ● המערכת סורקת בו זמנית סוגי מסמכים שונים ומקשרת אותם ליישומים אליהם הם שייכים

קו מערכות וחברת בר סקאן (Bar Scan), המתמחה בפתרונות סריקה ואיחזור ישירות מתוך מערכת ERP, חתמו על הסכם לשיתוף פעולה ביניהן. במסגרת ההסכם תשלב קו מערכות את מערכת הסריקה של בר סקאן במערכת CAV ERP לניהול כלל ארגוני.

CAV ERP משלבת את כל תהליכי התפעול והניהול בארגון למערכת אינטגרטיבית אחת, כולל פיננסים, שיווק ומכירות, הפצה, ניהול ותכנון הייצור, ניהול ייבוא, ניהול מלאי ומחסנים, רכש, בקרה תקציבית, CRM ועוד. המערכת פועלת במגוון רחב של ארגונים בישראל.

מקו מערכות נמסר, כי קישורה הישיר של מערכת הסריקה מתוצרת בר סקאן למערכת CAV ERP מקצר את זמן האיחזור והשליפה של מסמכים שונים כגון הסכמי רכש, חוזים, ערבויות, תעודות שונות, חשבוניות, הוראות ייצור והרכבה וכדומה. הסריקה מתבצעת ישירות מעמדת המשתמש ומהיישום בו הוא נמצא, תוך שימוש בסורק אישי שולחני. אין צורך למיין את המסמכים לפני הסריקה, והמערכת סורקת בו זמנית סוגי מסמכים שונים ומקשרת אותם ליישומים אליהם הם שייכים.

CAV ERP הינה מערכת מבוססת ווב, וכוללת פתרונות ורטיקאליים כוללים לענפים שונים, בהם ענף השיווק וההפצה, תעשיית המזון, הקמעונאות , ייבוא וסחר עץ, אופטיקה ומלכ"רים.

"שילוב מערכת הסריקה בר סקאן מאפשר גישה לכל משתמשי הארגון ושליפה מידית של כל המסמכים המקושרים", אמר אופיר פרויליך, מנהל השיווק והמכירות של קו מערכות. "יכולת הסריקה והאיחזור של המסמכים מייעלת במידה ניכרת את התהליכים הארגוניים השונים, חוסכת זמן רב ומונעת אובדן מסמכים", הוסיף.

בני ציזר, מנכ"ל בר סקאן, אמר, כי "מערכת הארכיב הדיגיטלי של בר סקאן משלבת סורקים מהירים ותוכנה מתקדמת של סריקה, זיהוי ופענוח למסמכים חתומים". לדבריו, "קיים במערכת מודול ייחודי, המקשר את המסמכים הסרוקים, בצורה מדויקת, לייעודם במערכת ה-ERP".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים