אריה רימיני, מנכ"ל טלדור: "המחצית השניה של 2010 תהיה טובה מהראשונה"

בתגובה לתוצאות העסקיות של החברה אמר רימיני, כי למרות הירידה בהכנסות וברווח הנקי, אין בכוונתו לפטר עובדים ● לדבריו, טלדור תזכה בחודשים הקרובים בכמה פרויקטים חשובים עליהם היא מתמודדת ● רימיני ציין, כי "מכרז בתי התוכנה הממשלתי ישפיע עלינו לטובה החל מהרבעון הרביעי של השנה"

"טלדור תמשיך ותתמקד בפעילות הרווחית של מגזר המערכות. אני מעריך, כי ברבעון הראשון של 2010 השלכות המשבר על מגזר התקשורת והתשתיות הגיעו לשיאן", כך אמר אריה רימיני, מנכ"ל טלדור, בראיון שהעניק לאנשים ומחשבים בעקבות פרסום התוצאות הרבעוניות הלא מחמיאות של החברה.

כיצד אתה מסביר את הירידה ברווח הנקי?

"הסיבה לכך היא בעיקר הירידה בהכנסות החברה, אשר נבעו ממגזר התקשורת והתשתיות. הכנסות טלדור מהפעילות במגזר המערכות, שהיא הפעילות העסקית המרכזית של החברה וזו המתאפיינת בשיעורי רווחיות גבוהים יותר, הניבו צמיחה. לכן, נמשיך להתמקד בפעילות מגזר המערכות. להערכתי, התוצאות של הרבעון הראשון של 2010 הן פרי ההשלכות של המשבר, שפגע בעיקר בעולמות התקשורת והתשתיות, אך כעת עברנו את השיא. אני מעריך שכבר ברבעון השני ישובו הכנסות פעילות זו לצמוח".

רימיני הוסיף, כי "צפינו שתוצאות הרבעון הראשון של 2010 יושפעו בעיקר מהמשך השחיקה בהכנסות פעילות התקשורת והתשתיות. בפעילות זו ביצענו כמה מהלכים אסטרטגיים. רונן רגב, מנכ"ל טלדור תקשורת, מונה לתפקיד. אני מעריך, כי כבר ברבעון הקרוב ניתן יהיה להבחין בשינוי בתוצאות הפעילות. בכל מקרה, אין בכוונתנו לפטר עובדים".

מה הוא הצפי שלך להמשך השנה?

"המחצית השניה של השנה תהיה טובה בהרבה, מכמה סיבות. האחת, שיאו של המשבר מאחורינו; השניה, יש לנו כמה וכמה פרויקטים בצנרת, ואני מעריך, כי נזכה בחלק מהם. אנחנו מתמודדים על כמה מכרזי ענק בכמה מגזרים, ביניהם תשתיות ותחבורה. החוזק הפיננסי של טלדור לצד ההערכות, כי צפויה התאוששות בשוק, יחד עם ההתעוררות המחודשת בכמות הפרויקטים ובהיקף הכספי שלהם, יבואו לכלל ביטוי בעיקר במחצית השנייה של השנה".

"אנו מצויים בכל מגזרי השוק ובכוונתנו להעמיק את האחיזה בכל אחד מהם, תוך התמקדות במגזרי הביטחון, הממשלה והמגזר הפיננסי. במגזר זה טלדור היא השחקן הגדול והמוביל בשדרוג מערכות IT, עבור לקוחות מעולמות הבנקאות והביטוח. בנוסף, אנחנו בוחנים כמה רכישות פוטנציאליות של חברות בשוק המקומי".

כיצד ישפיע על טלדור מכרז בתי התוכנה הממשלתי?

"מכרז בתי התוכנה ישפיע עלינו לטובה החל מהרבעון הרביעי של השנה. אנשי שילוב, חברה בת של טלדור, עבדו במודל של קוסט-פלוס, ובעקבות הזכייה במכרז יעברו למודל חדש. למרות שיעור הרווח הנמוך הצפוי, אני מעריך, כי הזכייה תיטיב עימנו ותאפשר להיטיב גם עם העובדים".

תגובות

(9)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. external yeast infection won't go away

    I'm extremely pleased to uncover this great site. I need to to thank you for ones time for this wonderful read!! I definitely enjoyed every bit of it and i also have you saved as a favorite to look at new stuff on your web site.

  2. Fun88 link | wap Fun88 di động Link vào Fun88 mới nhất 2018

    What's up mates, its wonderful paragraph concerning teachingand fully defined, keep it up all the time.

  3. M88

    Wonderful post! We will be linking to this great article on our site. Keep up the great writing.

  4. Ankara Bayan Eskort

    Very energetic blog, I liked that a lot. Will there be a part 2?

  5. canadadrugs price list

    Hiya very cool web site!! Man .. Excellent .. Wonderful .. I will bookmark your web site and take the feeds additionally? I'm satisfied to seek out a lot of useful information here in the publish, we'd like work out extra strategies in this regard, thank you for sharing. . . . . .

  6. list of approved canadian pharmacies

    It's going to be end of mine day, but before finish I am reading this wonderful article to increase my experience.

  7. Online Pharmacy

    Hi, I do believe this is a great blog. I stumbledupon it ;) I may return once again since i have bookmarked it. Money and freedom is the best way to change, may you be rich and continue to guide others.

  8. sex video

    This paragraph is truly a fastidious one it helps new internet viewers, who are wishing in favor of blogging.

  9. trhv

    נו מה, בסוף השנה יגיד שהרבעון הראשון של 2011 תתחיל העלייה וכך הלאה

אירועים קרובים