בשבועות הקרובים: מכשירי ה-iPhone וה-iPad בישראל יתמכו בדור 4

שלוש חברות הסלולר הגדולות הגיעו להסכמה עם אפל, אולם מחכות לאישור משרד התקשורת ● המכשירים המדוברים הם iPhone 5 ומעלה ומכשירי iPad מסדרת הרטינה סלולר, iPad Air סלולר ו-iPad מיני סלולר

חברות הסלולר פרטנר, סלקום ופלאפון הודיעו כי שורה של מכשירים מבית אפל (Apple) יעודכנו בקרוב כך שיתמכו בשירותי הדור הרביעי. המכשירים המדוברים הם iPhone 5 ומעלה ומכשירי iPad מסדרת הרטינה סלולר, iPad Air סלולר ו-iPad מיני סלולר. המהלך טעון את אישור משרד התקשורת לרשת הדור הרביעי.

מדובר בסופו של תהליך שבתחילתו פנו נציגי חברות הסלולר לאפל לפני כמה חודשים בבקשה לאפשר להן להציע לבעלי מכשירי iPhone שירותי דור 4. אנשי אפל הגיעו לארץ, נערכו בדיקות והתאמות לרשתות ובימים האחרונים הושלם סבב האישורים מול היצרנית, שביצעה את עדכון התוכנה המתבקש.

פרטנר הדגישה בהודעתה כי היא מבקשת מלקוחותיה בעלי המכשירים המוזכרים לשים לב להתראה המתקבלת מאפל ולאשר אותה, כדי שיוכלו ליהנות מרשת הדור הרביעי, לכשיתקבלו האישורים המתאימים ממשרד התקשורת. החברה הודיעה כי תעדכן בקרוב גם את מכשירי האנדרואיד (Android) הרלוונטיים באפשרות לקבל שירותי דור רביעי.

ספקיות הסלולר אמנם דואגות שהמכשירים של לקוחותיהן יותאמו לדור 4, אבל עדיין לא נתקבלו האישורים ממשרד התקשורת להפעיל את הדור הרביעי. פרטנר ביקשה מהמשרד להתיר לה להפעיל את רשת הדור הרביעי שפרסה במסגרת רצועת תדרים שכבר יש לה, אך זה מסרב לבקשתה מתוך חשש שהדבר יעניק לה יתרון על פני מתחרותיה. פרטנר השקיעה במהלך כמיליארד שקלים, בעוד סלקום ופלאפון מצויות בתחילתו של תהליך הפריסה, לאחר שנבחרו הספקיות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים