ב-FCC ישקיעו שני מיליארד דולר בהתקנה של רשתות Wi-Fi בבתי ספר בארצות הברית

רשות התקשורת הפדראלית עומדת להשקיע סכום עתק בתחום הרחבת פסי הגלישה במוסדות חינוך בארצות הברית ● התהליך יקח שנים אבל יוביל בסופו של דבר למהפכת גלישה בתחום החינוך

ברשות התקשורת הפדראלית (FCC) של ארצות הברית ישקיעו סכום של שני מיליארד דולר בהתקנה של רשתות Wi-Fi מהירות, בפס רחב, בספריות ובבתי ספר ברחבי ארצות הברית – הודיעה הרשות. "העובדה הברורה היא שהשוק החופשי כשל ואינו מספק קישוריות בסיסית בפס רחב ליותר מ-15 מיליון אמריקנים" ציין טום ווילר, יו"ר FCC, בהודעה שפרסם בבלוג בסוף השבוע.

ב-FCC מספקים כבר גישה לאינטרנט ואמצעי תקשורת נוספים לבתי ספר ולספריות במסגרת תוכנית המכונה E-Rate. אולם, מאז שנכנס לתפקידו בנובמבר 2013, מתח ווילר ביקורת קשה על התוכנית, המופעלת מזה 18 שנים, וטען כי היא מיושנת וכי הכספים מגיעים למקומות הלא נכונים.

"ההצעה היא להעביר בהדרגה כספים, בתהליך שיימשך מספר שנים, מטכנולוגיות של המאה העשרים, דוגמת גישה בחיוג, טלפונים ומכשירי זימון, לפס רחב של המאה ה-21 בכל כיתת לימוד, תוך שמירה על גמישות בהתאם לצרכים של כל בית ספר וספרייה" על פי ההודעה של ווילר.

בשנתיים הקרובות ישקיעו ב-FCC סכום של שני מיליארד דולר על מנת להתקין רשתות Wi-Fi בבתי ספר, תוך תשומת לב מיוחדת לאזורי ספר. על פי ווילר, כיום מצוידים כמחצית מבתי הספר בתקשורת קווית ואיטית, שאינה יכולה לתמוך בקצבי תקשורת של פס רחב. במסגרת התוכנית החדשה תשקיע FCC סכום של ארבעה דולרים על כל דולר שישקיע בית הספר עצמו.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. עמיר בורנשטיין

    ה FCC ממשיך לעבד לגיטמיות בתור שומר הסף האמור להגן על כולנו בריאות בכל הקשור להשפעות הבריאותיות של הקרינה. טום וילר היה דובר של תעשיות האלחוטיות ובתפקידו החדש כראש ה FCC הוא ממשיך לקדם את ההקרנה של הציבור. גם בארה"ב, כמו בארץ, אין על מי לסמוך. צמצמו שימוש בסלולרי ובאלחוטי לפני שהשימוש יצמצם אתכם.

אירועים קרובים