אבי באום, מנכ"ל חילן: "זה לא סוד שנס חוותה קשיים; נעשה הכול כדי להחזיר אותה למקום הראוי"

"יש לנו מפת דרכים מאוד ברורה לרכישה; בחנו את נס מקרוב ונצעיד אותה קדימה", אמר באום בראיון לאנשים ומחשבים בעקבות רכישת החברה על ידי חילן ● שחר אפעל, נשיא ומנכ"ל נס ישראל: "אנחנו כבר כמה חודשים על דרך המלך"

אבי באום, מנכ"ל חילן

"זה לא סוד שנס ישראל חוותה קשיים בתקופה האחרונה. נעשה הכול ונעבוד קשה יחד עם המנהלים והעובדים של נס על מנת להחזיר אותה למקום הראוי", כך אמר אבי באום, מנכ"ל חילן ובעל השליטה בחברה, בראיון לאנשים ומחשבים. הוא הוסיף כי "זו זכות להחזיר אותה לידיים ישראליות".

באום אמר את הדברים בעקבות ההודעה של חילן כי רכשה את נס ישראל תמורת 145 מיליון שקלים, שפורסמה היום (א'). לדבריו, "מדובר בעסקה מאתגרת. היא תהפוך את חילן לאחת החברות המובילות בישראל בתחום ה-IT". הוא ציין כי "בכוונתנו לשמור את נס ישראל כחברה עצמאית ולא לבצע שינויים מהותיים באופן התנהלותה ותחומי פעילותה. כמו כן, אין בכוונתנו לפטר עובדים. לא צפוי קיצוץ במצבת כוח האדם בחברה".

יצוין כי חילן לא רכשה את החברה הבת של נס למסלקה, SwiftNess, ואת פעילות נס בעולם הביטחוני, נס-TSG. באום הסביר זאת באמרו כי "המסלקה היא פרויקט מאתגר שצריך להשקיע בו הרבה מאוד. היא נמצאת באמצע הפיתוח והעדפנו שלא להיכנס לשם. לגבי נס-TSG, אין לחילן סינרגיה עם הפעילויות שלה. לא רכשנו אותה כי לא ראינו ערך מוסף מכך".

שחר אפעל, מנכ"ל נס ישראל"יש לנו מפת דרכים מאוד ברורה לרכישה", סיכם באום. "בחנו את נס מקרוב, נשלים את העסקה בתוך כמה חודשים ונצעיד אותה קדימה".

"נס חוזרת לאיתנה"
שחר אפעל
, נשיא ומנכ"ל נס ישראל, אמר לאנשים ומחשבים כי "נס כבר כמה חודשים על דרך המלך. היא במצב מצוין, חוזרת לאיתנה והלקוחות מרוצים".

"אנחנו נותנים מענה לצורך אמיתי שקיים בשוק", אמר אפעל. "אנחנו ממוקדים במשולש לקוח-עובד-חברה ומאחר שכך, המדדים השונים לצמיחת נס יתחילו להסתדר".

את הסיבות להחלטת הבעלים האמריקניים של נס למכור אותה הוא תלה במצב שוק ה-IT בארץ שלדבריו, "אני לא בטוח שהם רוו ממנו נחת".

אפעל סיכם באמרו כי "שנה מעכשיו, נס תמשיך בכיוון בו היא החלה. היא משתפרת ותשתפר בכל הממדים. ננוע קדימה בצניעות, בלי מחולות ותופים. הרעיון הוא לעשות עסקים טובים וה-'גב' של חילן יבוא אותנו למקומות מצוינים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים