מפרט הפאבלט החדש של סמסונג נחשף

רזולוציה גבוהה או אולי גודל מסך עדכני? הפאבלט החדש של סאמסונג מתחיל ללבש צורה ומפרט ● האם מדובר בשדרוג של הדור הקודם או בעוד גרסה מכובסת?

Samsung Runway. סמסונג

המפרט המלא של פאבלט הדגל הבא של סמסונג (Samsung), ה-Galaxy Note 4 נחשף והוא עומד להיות עשיר אבל תואם ידיעות קודמות שפורסמו. הרזולציה של המכשיר תהיה  רזולוציה בשיעור של 2,560×1,440 פיקסלים, או QHD, עם מסך מסוג AMOLED. עם זאת, לא ברור עדיין מה יהיה גודלו של המסך אולם ההערכות הן שהוא יישאר בגודלו של ה-Note 3, כלומר מסך בגודל 5.7 אינץ'. אם יתרחש תסריט זה השיפור במכשיר יהיה רק לגבי הרזולוציה.

כפי שנעשה בטלפוני דגל אחרים של החברה, גם ה-Note 4 ישווק בשתי גרסאות של מערוכת על שבב. אחת המבוססת על ה-Snapdragon 805 של קוואלקום (Qualcomm) והשניה המבוססת על ה-Exynos 5433 של סמסונג עצמה. מערכת על שבב זו המכונה HelsinkiPro,  אמורה לייצר שיפור למעבד השמונה ליבות ב-64 ביט המוביל שישנו כרגע במוצרי החברה. גרסת ה-Snapdragon 805 מיועדת לשוק האמריקאי, הקוריאני, הסיני והיפני. בכל שאר העולם, כולל ישראל, יושק הטאבלט עם המעבד מבית סמסונג.

ומה לגבי מצלמה? בנושא זה נודע שהטלפון יהיה מצויד במצלה מאחורית עם חיישן 16 מגה-פיקסלים ומייצב תמונה אופטי מבית סוני (Sony) והמצלמה הקדמית תהיה מצלמת 2 מגה-פיקסלים.

לגבי המודם, לפחות בכל הקשור לגבי טלפונים המבוססים על המעבד של סמסונג, יהיה ה-XMM7260  החדש של אינטל, שתומך ב-LTE  בקטגוריה 6. ההערכה היא שאם קוואלקום לא תספיק להכין את המודם המתחרה שלה עד לתחילת הייצור של ה-Note 4, המודם של אינטל ישולב, לפחות בהתחלה, עם שני סוגי המערכות על השבב.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים