טלדור הטמיעה ציוד תקשורת של HP וסיסקו במרכז ההדרכה של המשטרה

היקף הפרויקט - מאות מיליוני שקלים●החברה היא קבלן המשנה של הזוכה להיבטי ה-ICT בפרויקט מרכז ההדרכה הארצי של המשטרה ● "כיום מפוזר מערך ההדרכה של משטרת ישראל בעשרים בתי ספר ברחבי הארץ. קריית המשטרה החדשה תרכז את כלל מערך ההדרכה במקום אחד וישתלמו בה אלפי שוטרים", אמר סגן ניצב מני בנימין, ראש מדור תיקשוב במינהל טכנולוגיות במשטרת ישראל

טלדור הטמיעה ציוד תקשורת של HP וסיסקו (Cisco) במרכז ההדרכה של המשטרה בבית שמש, כך נודע לאנשים ומחשבים. היקף הפרויקט לא נמסר לפרסום, אולם גורמים בענף העריכו אותו במאות מיליוני שקלים. הפרויקט החל לפני שנתיים וצפוי להסתיים בתחילת 2015.

קבוצת פוליסיטי, המורכבת מהחברות שיכון ובינוי ו-G4S (השמירה ישראל), זכתה בינואר 2011 במכרז להקמת מרכז ההדרכה הגדול של משטרת ישראל באזור התעשייה המערבי של בית שמש, שישתרע על פני שטח של 230 דונמים. לצד ההקמה, הפרויקט כולל תחזוקה, לינה והסעדה של הלומדים. טלדור היא קבלן המשנה של הזוכה להיבטי ה-ICT בפרויקט מרכז ההדרכה הארצי של המשטרה. היא אחראית לתכנון, הקמה, תפעול, תחזוקה, ביצוע אינטגרציה וחידוש של מערך התיקשוב בפרויקט, הכולל, בין היתר, את מערכת ניהול ההדרכה ומערכת ניהול מרכז ההדרכה בפרויקט – והכל במתכונת "גב-אל-גב" (Back-to-Back).

בראיון לאנשים ומחשבים אמר סגן ניצב מני בנימין, ראש מדור תיקשוב במינהל טכנולוגיות במשטרת ישראל כי "כיום מפוזר מערך ההדרכה של משטרת ישראל בעשרים בתי ספר ברחבי הארץ. קריית המשטרה החדשה תרכז את כלל מערך ההדרכה במקום אחד וישתלמו בה אלפי שוטרים".

בהיבט הטכנולוגי, ציין, "המשטרה היא גוף מוטה חשכ"ל, ולכן היה לנו חשוב שבמערך התקשורת תהיה סטנדרטיזציה והאחדה. לכן רוב ציוד התקשורת הוא של מתגי HP ונתבי סיסקו".

מערך התקשורת ישרת אלפי מחשבי קצה, ציין סגן ניצב בנימין, "המדובר על פרויקט אסטרטגי עבורנו. רצינו להיות במצב בו תהיה לנו שליטה מירבית מה שקורה בתקשורת ובין השאר, הטמענו רכיב של HP, בשם IMC, ראשי תיבות של Intelligent Management Center, זו מערכת שליטה ובקרה מלאה, מודולרית, היודעת 'לדבר' ולנהל את ציוד התקשורת, ומספקת יכולת ניהול אחודה ממקום מרכזי אחד".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים