פייסבוק הסירה פרופיל בגלל תמונה של נשיקה לסבית – והתנצלה

הרשת החברתית הסירה את החשבון של קרלוטה טרוויסן האיטלקית לשלושה ימים בטענה שהתמונה מהווה "עירום ופורנוגרפיה" ● לאחר מחאה החזירה פייסבוק את החשבון לפעולה וטענה שמדובר בטעות

פייסבוק (Facebook) עוררה בימים האחרונים את חמתם של רבים בקהילה הגאה, לאחר שהורידה פרופיל של גולשת שפרסמה תמונה של נשיקה לסבית. הרשת החברתית התנצלה על המקרה וטענה שמדובר ב-"טעות".

התמונה הועלתה על ידי קרלוטה טרוויסן האיטלקית בשבת, היום הבינלאומי נגד הומופוביה, ו-"זכתה" לדיווח להנהלת פייסבוק על ידי גולש שתיאר אותה כ-"מגעילה". בתגובה שלחה ההנהלה הודעה לטרוויסן בה נכתב כי עליה להוריד את התמונה, עקב "הפרת תנאי השימוש בכל הנוגע לעירום ופורנוגרפיה". לאחר שסירבה להוריד את התמונה, חסמה הנהלת פייסבוק את החשבון של טרוויסן לשלושה ימים.

הגולשת ציינה כי התגובות שקיבלה על התמונה היו מעורבות ותהתה: "איך הם יכולים לומר שנשיקה, דבר שנעשה מתוך אהבה, הוא עירום או פורנו? מה הנזק בתמונה, בפרט כשאפשר למצוא רבות כמותה בגוגל (Google)?"

מפייסבוק נמסר כי מדובר בטעות וכי חשבונה של טרוויסן כבר הוחזר לפעולה. לדברי החברה, "במאמץ לטפל בתלונות שאנחנו מקבלים במהירות וביעילות, הצוות שלנו מטפל בעשרות אלפי תלונות מדי שבוע, וכפי שאפשר לצפות, לפעמים קורית טעות ונחסם תוכן שלא צריך להיחסם. אנחנו יכולים להבין מדוע אנשים מתעצבנים מכך, אולם כאמור, טעויות קורות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים