תוכן שיווקי

לקראת אירוע | חברת Wise-Mon תשיק גרסא חדשה של SWAT – פתרון בקרת גישה לרשת (NAC) מתוצרתה

ההשקה תתקיים באירוע Infosec 2014, מרכז הכנסים אווניו

14/05/2014 14:49

חברת Wise-Mon (וויז-מון), המתמחה בפיתוח והפצה של פתרונות NAC (ר"ת Network Access Control), תשיק באירוע Infosec 2014 גרסא חמישית וחדשה של הפתרון מתוצרתה – SWAT – לניהול בקרת הגישה לרשת. הגרסא החדשה של הפתרון הינה בעלת תכונות ייחודיות בשוק, ומאפשרת לארגונים למנוע חדירה או פריצה לרשת מצד גורמים מחוץ לרשת או מתוכה, זיהוי תחנות נגועות בארגון ובידודן, ומניעה של זליגת מידע או גניבתו מתוך הרשת הארגונית.

אורן הלוי, מנכ"ל חברת Wise-Mon, ציין לרגל ההשקה כי "אחד מאתגרי אבטחת המידע המרכזיים של ארגונים כיום הוא בתחום של ההגנה על המידע מפני גורמים הנמצאים בתוך הארגון. זה נכון במיוחד בעידן הנוכחי בו ניידות עובדים היא גבוהה, וכניסה לרשת הארגונית מתבצעת באמצעות רשתות Wireless חיצוניות וממגוון של מכשירי קצה." הלוי הוסיף כי "אחד היתרונות המרכזיים שתספק הגרסא החדשה היא ביכולת לקבל מוצר אחד, מתקדם מבחינה טכנולוגית, שמציע מענה לאיומים פנים ארגוניים, וכולל בתוכו תהליכים אוטומטיים וממשק ניהול מרכזי."

Wise-Mon משיקה גרסא חדשה של SWATפתרון SWAT נחשב אחד המוצרים הוותיקים והמתקדמים בתחום ה-NAC. המוצר המקורי פותח ב-2004, ומאז הוטמע בשוק המקומי אצל עשרות ארגוני אנטרפרייז ממגוון של ורטיקלים. מרבית המודולים החדשים שנוספו בגרסא החדשה הינם ייחודיים לפתרון ונחשבים בלעדיים בשוק ה-NAC, וכוללים – מודול אכיפה בשכבה השלישית (Port Quarantine) המספק מערך אכיפה מבוסס IP ברמת הפורט הבודד, הן ברמת מתגים והן ברמת נתבים, כאשר האכיפה היא לוגית ללא ניתוק התחנה מהרשת; ניהול חריגים (exclude) גמיש ומתקדם; מודול SWAT Hardware Verification המופעל באמצעות רכיב תוכנה על מכשיר הקצה המאפשר לוודא שהחומרה במכשיר לא הוחלפה; תכונת ניהול מבוזר (Distributed Management) לסביבת ענן המאפשרת ניהול של אתרים מרובים, ומיועדת לארגונים מבוזרים או לספקי שירותים כדוגמת ספקי ענן, אינטרנט ועוד; מודול לניהול אתרים לא מאויישים המאפשר קביעת פוליסי על בסיס זמנים בהם ניתן למנוע פעילות בצורה גורפת מאתרים מרוחקים; קונסול ניהול מבוסס אנדרואיד המאפשר ניהול מלא של המערכת דרך הטלפון הנייד; וקישור למערכות שעוני נוכחות, לשרתי אנטי וירוס, ולמערכות SIEM ו-SOC.

פתרון NAC מתקדם ובעל תכונות ייחודיות בשוקבנוסף, הפתרון מונע חדירה לרשת ומבצע איתור של החדירה, זאת לצד יכולות של איתור ומיקום מדוייק של תחנה נגועה. הפתרון מאפשר גילוי תחנה נגועה בקצב מהיר של עד 15 שניות, ולבצע פעילות כנגדה במידה ואינה עוברת את הבדיקות של תחנה מוכרת. הפתרון מאפשר לבצע ניתוק לוגי של הפורט אליו מחוברת תחנה בעייתית, ומשלב ניהול אזהרות למשתמש. הפתרון מספק מענה כולל ואמיתי לסביבת Wireless וכן לסביבת BYOD, שהופכת להיות קריטית לארגונים ומייצרת אתגרים בתחומי ניהול, אבטחה וציות.

אורית סטריקובסקי-ציטונה, מנהלת פיתוח עסקי ומכירות בחברת Wise-Mon ציינה כי "השוק מבין היום את הקריטיות של הטמעת פתרונות NAC כוללים ומתקדמים מצד אחד, אך דורש שיהיו קלים להטמעה, לתפעול ותחזוקה. הגרסא החדשה מציעה מערכת NAC אחודה ואינטגרטיבית, שמגיעה כמוצר מדף, תואמת לתשתיות הארגוניות הקיימות, וניתנת להטמעה ושימוש במהירות וביעילות."

חברת Wise-Mon הוקמה בשנת 2009 ובראשה עומד כאמור אורן הלוי. החברה רכשה את טכנולוגיית SWAT מחברת קסור (Xor) טכנולוגיות, והיא ממשיכה בפיתוח הפתרון, הפצתו, הטמעה, תחזוקה ושדרוג בעשרות ארגונים במגזר הארגוני והעסקי, כולל הטמעות בחו"ל. אנשי החברה הינם בעלי רקע רחב בפיתוח מערכות שו"ב ואבטחת מידע.

לפרטים נוספים: http://wise-mon.com/index.html או במייל – [email protected]

אירועים קרובים