מחקר: עד סוף השנה, שליש מהארגונים בעולם ינהלו יותר מ-1 פטה-בייט של Big Data

מחצית מהארגונים בעולם נמצאים כיום בתהליכי הטמעת פתרונות Big Data - כך עולה ממחקר של Software AG ● החברה הודיעה על הקמת יחידה טכנולוגית חדשה למתן מענה מהיר באמצעות תובנות המופקות מ-Big Data

31% מהארגונים בעולם ינהלו עד סוף השנה יותר מ-1 פטה-בייט של Big Data כל אחד – כך עולה מסקר שערכה Software AG. נתון נוסף מעלה ש-49% מהארגונים בעולם נמצאים כיום בתהליכי הטמעת פתרונות Big Data.

לצד פרסום תוצאות הסקר הודיעה החברה על הקמת יחידה טכנולוגית חדשה, IBO (ר"ת Intelligent Business Operations), שלדבריה תסייע לארגונים לתת מענה מהיר באמצעות תובנות המופקות מ-Big Data. מ-Software AG נמסר כי הטכנולוגיה שלה מאפשרת מבט של 360 מעלות אל תוך כלל עסקי הארגון, בכלל זה ניטור ביצועי התהליכים העסקיים וזיהוי הזדמנויות וסיכונים, וכל זאת בשילוב היכולת לספק מענה מיידי לצרכים העסקיים שעולים.

הפתרונות שמציעה יחידת ה-IBO נמצאים כבר כיום בשימושן של חברות מובילות בעולם ומאפשרים להן זיהוי הזדמנויות בזמן אמת, שליטה בעלויות באמצעות התייעלות תפעולית, ניהול סיכונים בזמן אמת והגנה על מקורות ההכנסה ועל המוניטין באמצעות זיהוי ונטרול סיכונים.

"הצלחה עסקית תתבסס בעתיד על היכולת לזהות הזדמנויות בזמן אמת ולמנף אותן כל עוד הן רלוונטיות", אמר ד"ר ג'ון בייטס, ה-CTO של Software AG לתחומי ה-IBO וה-Big Data. "הדבר ייצור יתרונות, הן לספק והן לצרכן במגוון התעשיות, מכיוון שצווארי הבקבוק התפעוליים יוסרו, העלויות יקטנו וחוויית הלקוח תנוהל בהתאמה אישית. ארגונים שישכילו לבצע דיגיטיזציה מלאה של ארגונם יצליחו ויובילו את שוק הפעילות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים