במשרד החוץ לומדים מסייבר ארק

בכנס השנתי שערך משרד החוץ, בו התארחו 120 שגרירים וקונסולים ישראלים מרחבי העולם, הוזמנו נציגים מסייבר ארק (CyberArk) לשאת הרצאה. אנדרי דולקין, מנהל תחום חדשנות סייבר בחברה, הסביר לדיפלומטים על זירת הסייבר העכשווית, על הסיכונים ההולכים וגוברים על מדינות וארגונים ועל הטכנולוגיה של סייבר ארק, שתפקידה הוא להגן על המידע הרגיש ביותר בארגונים.

בין החברות נוספות שהציגו את מרכולתן ב"כנס ראשי נציגויות" משרד החוץ: אורקאם (OrCam) של אמנון שעשוע, שהציגה טכנולוגיית ראיה מלאכותית לכבדי ראיה, מג'יסטו (Magisto), המפתחת שירות עריכה חינמי ברשת לקטעי וידאו ,סייבר ג'ים (Cyber Gym) – מתקן אימון אבטחת מידע, PrePex – של צמרת פירסט, שפיתחה שיטה לברית מילה לבוגרים ללא התערבות כירורגית, ו-Brief Cam לחיפוש מהיר בתוך קבצי וידאו באמצעות יכולות תמצות אוטומטיות. החברות הציגו טעימה ממה שחדש וחדשני המיוצר בישראל בפני נציגי ישראל בעולם, בין היתר כדי להקל עליהם לעודד ולקדם יצוא של טכנולוגיה ישראלית בעולם.

עוד שמעו השגרירים הרצאות על כלכלת ישראל בשנת 2013 מיוג'ין קנדל, ראש המועצה הלאומית לכלכלה, ועל מגמות חדשנות בישראל ובעולם מפי אבי חסון, המדען הראשי במשרד הכלכלה.

מימין: מתן וילנאי, שגריר ישראל בסין; אנדרי דולקין, מנהל תחום חדשנות סייבר בסייברארק; דורית כהנוף, שגרירת ישראל ביפן

מימין: מתן וילנאי, שגריר ישראל בסין; אנדרי דולקין, מנהל תחום חדשנות סייבר בסייברארק;

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים