תוכן שיווקי

ServiceWise סיימה בהצלחה פרוייקט גלובאלי ליישום והטמעת מערכת Salesforce בגילת רשתות לוויין

18/06/2013 15:12

חברת ServiceWise יישומים עסקיים, המתמחה במתן ייעוץ ושירותים מקצועיים בתחום CRM, שותפת זהב של Salesforce.com ושל Marketo בישראל, סיימה בהצלחה פרוייקט גלובאלי של יישום והטמעת מערכת Salesforce בחברת גילת רשתות לוויין. היקפו הכספי של הפרוייקט לא נמסר.

מערכת ה-CRM החדשה, מבוססת תשתית Salesforce, עברה תהליך התאמה ייעודי לצרכיה של גילת והיא תתמוך במערך המכירות והשיווק של החברה, בארץ ובעולם, כולל ניהול תחזית המכירות. עוד במסגרת הפרוייקט: הקמת לוחות מחוונים ודו"חות ניהוליים לכל הדרגים, פיתוח ממשקים למערכת ה-ERP הקיימת של SAP כדי לסנכרן נתוני לקוחות ועסקאות, כמו גם ממשק למערכת הצעות מחיר. בנוסף יישמה סרוויס ווייז פתרון Single Sign On (משתמש המערכת שכבר נכנס לרשת הארגונית לא צריך להזדהות שוב בכניסה ל-Salesforce), המיועד לביצוע הזדהות בעזרת שרת ה-Active Directory של החברה. השלב הראשון של הפרוייקט נמשך חמישה חודשים והסתיים בסוף השנה שעברה. החברה סיימה כעת את השלב השני, 360 View, שנועד לאפשר לחברה לקבל תמונת מצב לקוח מלאה, כולל נתונים פיננסיים ממערכת ה-ERP.

יוסי גל, סמנכ"ל תפעול בחברת גילת, אומר: "כארגון כלל עולמי היה לנו חשוב להתאים את מערכת ה-CRM לתהליכים העסקיים של החברה, תוך התחשבות בצרכים היחודיים של איזורי הפעילות השונים שלנו. כחברת הטמעה, סייעה בידינו סרוויס ווייז לאפיין ולשכלל את המערכת על מנת לתת מענה לצרכים אלו. במערכת Salesforce אנחנו מקבלים כלים נוחים וידידותיים יותר למשתמש. העובדה שבידי מנהלי המכירות כלי המסייע בידם לנהל את תהליך המכירה תוך קבלת תחזיות מכירה, מאפשרת להם להערך ולתכנן קדימה ביעילות גבוהה יותר. במפגש השנתי של מערך המכירות של החברה שהתקיים לאחרונה, שיבחו רבים מהמשתתפים את המערכת ואף ציינו לשבח את   תהליך ההטמעה שעבר בקלות רבה".

יוסי גל, סמנכ"ל תפעול בחברת גילתבנצי ברנדס, מנכ"ל משותף בחברת ServiceWise, אומר: "ההטמעה המוצלחת של השלב הראשון, כמו גם של השלב השני, מתבססת על הגמישות הגבוהה של Salesforce להתאמת התהליכים העסקיים ומילון המושגים של ה-CRM למציאות העסקית של החברה, כל זאת תוך התחשבות בייחודיות הגיאוגרפית של כל איזורי הפעילות שלה. מעבר לכך, ההצלחה נובעת משיתוף הדרג הבכיר בארגון, מתכנון ההטמעה וביצועה בצורה אקטיבית, מהשקעה בשיווק פנים ארגוני וביצירתיות בהגדרת הפתרון" .

אירועים קרובים