HP השיקה פלטפורמה חדשה לניהול Big Data בארגונים

הפלטפורמה, HAVEn, כוללת "סט של טכנולוגיות ליבה, המאפשרת לארגונים ליצור יישומים ופתרונות מהדור הבא לניהול מיטיבי של המידע" – כך הוכרז בכנס דיסקבר 2013 ● ג'ורג' קדיפה, סגן נשיא בכיר ב-HP: "כמעט 60% מהחברות שסקרנו מתכוונות להוציא השנה 10% מתקציב החדשנות שלהן על תחום ה-Big Data"

13/06/2013 16:15

HP הכריזה על פלטפורמה חדשה לניהול Big Data בארגונים, HAVEn, הכוללת "סט של טכנולוגיות ליבה היוצרות יחדיו פלטפורמה, שמאפשרת לארגונים ליצור יישומים ופתרונות מהדור הבא לניהול מיטבי של המידע – על כמותו המגוונת והאדירה שלו", אמר ג'ורג' קדיפה, סגן נשיא בכיר ב-HP, במסגרת כנס דיסקבר 2013 שנחתם היום (ה') בלאס וגאס.

HP מבטיחה שהפלטפורמה החדשה תספק את כל כלי המפתח הנדרשים לצורך ניצול מיטבי של ה-Big Data, זאת בתקופה בה ארגונים מאותגרים היום יותר מאי פעם בנושא התפוצצות המידע. לדברי קדיפה, מחקר שבוצע על ידי HP מצא שכמעט 60% מהחברות שהשתתפו בסקר מתכוונות להוציא השנה 10% מתקציב החדשנות שלהן על תחום ה-Big Data.

השם HAVEn הוא ראשי תיבות הכולל את הטכנולוגיות המופיעות בפלטפורמה, בהן Autonomy HP ו-Vertica, וכן ArcSight ו-Operations management. זאת לצד יוזמות מובילות בתעשייה כמו ה-Hadoop. יכולת מרכזית בפלטפורמה היא טכנולוגיית האנליטיקן, שמאפשרת תובנה לגבי כל ההיבטים של מערך ה-IT בארגון, תוך שהיא מסייעת לאנליסטים למטב את התפעול והמערכות לאורך הארגון. יכולת מרכזית נוספת היא סט של שירותים חדשים לניתוח נתונים, המאפשר לארגונים להפיק ערך ותובנות מה-Big Data – ובכך לשפר מעורבות לקוחות ומהירות תגובה להזדמנויות הקיימות בשוק בקרב פונקציות עסקיות מרכזיות.

"פתרון ה-Actionable Intelligence מהווה הרחבה של שירותי ניהול וניתוח המידע הקיימים", מפרט קדיפה, "שנותנים בידי הלקוח יכולת ליישם נתונים מעובדים על מנת להשפיע על תהליכים עסקיים מרכזיים, כמו הצעות מלקוחות, רכש, שרשרת אספקה ותפעול מלאי. יעדי מכירה ופעילויות שיווק, המבוססים על ניתוחי נתונים, מאפשרים לארגונים להביא לצמיחה בהכנסות, יעילות תפעולית ושימור לקוחות". אולם, לדבריו, ארגונים רבים מפספסים הזדמנויות לאינטראקציה עם לקוחות, כי חסרים להם הכלים והמומחיות הנדרשים לזיהוי הערך החבוי בתוך ה-Big Data.

עוד ציין קדיפה, כי HAVEn היא פלטפורמה פתוחה שתומכת במגוון רחב של כלים, כך שמהארגונים נמנעת מחויבות לספק מסוים. למעשה, הם יכולים להתאים לפלטפורמה מספר רב של טכנולוגיות דרושות. "הערך של ה-Big Data נובע מהיכולת לנתח את כל סוגי המידע בזמן אמיתי, כך שהחלטות שמאיצות צמיחה או משפרות שירותים ללקוחות, יכולות להתקבל בזריזות רבה", סיכם קדיפה. לטענתו, "רק ל-HP יש את הנכסים האינטלקטואליים בטכנולוגיה, השירותים והשותפויות בכדי להפוך את המידע לפקטור אמין ומכריע".

הכותב הוא שליח אנשים ומחשבים לארצות הברית

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים