הערכות: מוזילה תציג מחשב לוח שיתבסס על Firefox OS וייוצר על ידי פוקסקון

שתי החברות הפיצו הזמנות למסיבת עיתונאים משותפת שבה יוצג מכשיר חדש ● על פי ההערכות, מדובר במחשב לוח שיצויד ב-Firefox OS, לאחר שמוזילה כבר השיקה שני מכשירי טלפון המבוססים על מערכת הפעלה זו

הדיווחים על תנאי העבודה הירודים במפעלי פוקסקון (Foxconn) לא מונעים ממוזילה (Mozilla), לפחות על פי ההערכות, לייצר את מחשב הלוח החדש שלה שם. שתי החברות הפיצו הזמנות למסיבת עיתונאים שתיערך ביום ב' הקרוב ובה יוצג, על פי ההערכות, מכשיר חדש שיצויד במערכת ההפעלה Firefox OS, "ככל הנראה מחשב לוח", על פי האתר Focus Taiwan, שמסתמך על מקור יודע דבר. באחרונה נפוצו שמועות שמוזילה שוקדת על פיתוח של מחשב לוח, לאחר שכבר הציגה שני מכשירי טלפון המבוססים על Firefox OS.

מוזילה כבר גייסה לא מעט שותפים שהכריזו על תמיכה במערכת ההפעלה החדשה, ובכלל זה LG ,ZTE ודויטשה טלקום (Deutsche Telecom). בוועידת Mobile World Congress, שנערכה בפברואר בברצלונה, הודיעה מוזילה שגייסה 18 חברות שתומכות ב-Firefox OS.

דפדפן פיירפוקס (Firefox) של מוזילה זכה להצלחה לא מבוטלת בשוק מחשבי ה-PC, אך בעולם המכשירים הניידים נוכחותו כמעט בלתי מורגשת. בחברה מקווים, כי Firefox OS תסייע לשנות מציאות זו – בעזרת השותפים הרבים.

אירועים קרובים