שוחרר גרעין לינוקס 3.9; כולל ניהול של צריכת החשמל, תמיכה במעבדים חדשים ומטמון SSD

התמיכה בזיכרון מטמון מאפשר להשתמש בכונן SSD כזיכרון מטמון עבור כונן קשיח רגיל ● כן נוסף בגרסה החדשה של לינוקס מצב חדש שבו החומרה נמצאת ב-"מצב שינה" מבלי שמכבים את המחשב ● מפתחי יישומים לאנרואיד ישמחו ודאי לשמוע שכעת ניתן לדמות סביבת אנדרואיד בלינוקס, לצורך בדיקה של יישומים

לינוס טורוולדס שחרר את גרסה 3.9 של גרעין לינוקס (Linux), שכוללת חידושים רבים. בין היתר, ניתן למצוא בה תמיכה בזיכרון מטמון בטכנולוגיית האחסון SSD, תמיכה בארכיטקטורות חדשות של מעבדים, שיפורים בניהול של צריכת החשמל – במיוחד עבור מחשבי לוח וטלפונים חכמים, תמיכה במחשבי Chromebook וחידושים מסוימים למפתחי יישומים לאנדרואיד (Android).

התמיכה בזיכרון מטמון מאפשר להשתמש בכונן SSD כזיכרון מטמון עבור כונן קשיח רגיל. ה-SSD הוא כונן מהיר שמאיץ את כתיבת הנתונים ומעביר אותם לאחר מכן בקצב שעמו יכול להתמודד הכונן הסובב. גם ביחס לקריאה, ניתן להעביר נתונים שבהם משתמשים לעתים קרובות לכונן SSD המהיר, לצורך אחזור מהיר.

כן נוסף מצב חדש לניהול של צריכת החשמל, שבו החומרה נמצאת ב-"מצב שינה" מבלי שמכבים את המחשב. מצב זה מתאים במיוחד למחשבי לוח ולטלפונים חכמים, שבהם נודעת חשיבות מיוחדת לחיסכון בסוללה. המשתמשים במחשבים "רגילים" ייהנו מיכולת לכבות לחלוטין כוננים אופטיים בזמן שהם לא בשימוש.

מפתחי יישומים לאנרואיד ישמחו ודאי לשמוע שכעת ניתן לדמות סביבת אנדרואיד בלינוקס, לצורך בדיקה של יישומים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים