טלפונים ראשונים שמבוססים על מערכת ההפעלה של פיירפוקס מוצגים היום למפתחים

Geeksphone, חברה קטנה מספרד, החלה היום (ג') למכור שני מכשירים המבוססים על Firefox OS – מכשיר Keon, שעולה 110 יורו, ומכשיר Peak, שמחירו 179 יורו ● המחירים הנמוכים יחסית אמור להיות בין היתרונות הגדולים של המכשירים שיתבססו על Firefox OS, ובחודשים הקרובים או בשנה הבאה אמורים להופיע דגמים נוספים שלהם, מתוצרת חברות כמו ZTE, אלקטל, LG, חואווי וסוני

מוזילה: התוספים - הסיבה לפופולריות של פיירפוקס

חברה ספרדית קטנה בשם Geeksphone החלה למכור היום (ג') שני מכשירים המצוידים ב-Firefox OS, מערכת ההפעלה החדשה של פיירפוקס (Firefox), על מנת שיוכלו לפתח יישומים עבורה. מדובר במכשיר Keon, שעולה 110 יורו, ובמכשיר Peak, שמחירו 179 יורו.

המחירים הנמוכים יחסית אמורים להיות בין היתרונות הגדולים של המכשירים שיתבססו על Firefox OS ויוצעו בשווקים מתפתחים דוגמת ברזיל. בחודשים הקרובים או בשנה הבאה אמורים להופיע דגמים נוספים של טלפונים חכמים שיתבססו על מערכת ההפעלה החדשה, מתוצרת חברות כמו LG ,ZTE, אלקטל (Alcatel), חואווי (Huwaii) וסוני (Sony).

שני המכשירים שמוצעים על ידי Geeksphone מצוידים במעבדי קוואלקום (Qualcomm) – מכשיר Keon במעבד בעל קצב שעון של 1 ג'יגה-הרץ ומכשיר Peak – במעבד בעל קצב שעון של 1.2 ג'יגה-הרץ. ל-Keon יש צג מגע בגודל 3.5 אינץ' ומצלמה באבחנה של שלושה מגה-פיקסל, בעוד של-Peak יש צג מגע בגודל 4.3 אינץ', מצלמה אחורית באבחנה של שמונה מגה-פיקסל ומצלמה קדמית באבחנה של שני מגה-פיקסל. לשני המכשירים התקן GPS, חיישן קרבה ומד תאוצה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים