ארז פז, סינגולר: "ארגונים נמנעים ממימוש פתרונות DR בגלל העלויות שלהם"

"הבשורה הטכנולוגית הגדולה שעונה על מצוקה זו היא מיחשוב ענן", ציין פז, ה-CTO של החברה ● לדבריו, "הענן יספק את המענה והפתרון לרוב המצבים הדורשים התאוששות מאסון: שריפה, שיטפון, פגיעות טילים ועוד אסונות טבע" ● "הוא יענה על פתרונות ה-DR בענן פרטי וציבורי, ענן בארץ וענן בחו"ל", הוסיף

"ארגונים נדרשים להתמודד עם שורת אסונות ולמרות זאת, הם נמנעים ממימוש של פתרונות DR בגלל העלויות שלהם. הבשורה הטכנולוגית הגדולה שעונה על מצוקה זו היא מיחשוב ענן", כך אמר ארז פז, CTO סינגולר.

פז היה בין הדוברים ברב שיח שנערך לקראת כנס DRP לאומי – הכנס השנתי להמשכיות ורציפות תפקודית. רב השיח נערך לפני ימים אחדים בבית אנשים ומחשבים והנחה אותו יהודה קונפורטס, העורך הראשי של הקבוצה. הכנס ייערך במלון דיוויד אינטרקונטיננטל בתל אביב ב-30 באפריל.

לדברי פז, "הרבה יותר קל להגיע לארגונים כשמדברים איתם על אסון ממוקד. הענן יספק את המענה והפתרון לרוב המצבים הדורשים התאוששות מאסון: שריפה, שיטפון, פגיעות טילים ועוד אסונות טבע. הוא יענה על פתרונות ה-DR בענן פרטי וציבורי, ענן בארץ וענן בחו"ל".

"הסיבה להצלחת פתרונות מיחשוב ענן כמענה ל-DR היא העובדה שה-DR הוא משאבת כסף מטורפת בעוד שהענן מספק מענה עם עלויות נמוכות", אמר.

הוא סיים בציינו, כי סינגולר מספקת מערכת המשכפלת את תשתיות המידע ומאפשרת לשעתק מתשתית אחת לכל תשתית אחרת.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים