מטריקס תפיץ פתרונות פלט של FreeForm

FreeForm מקבוצת אוטופונט הוא מוצר ישראלי המאפשר לשגר מסרים שיווקיים מותאמים אישית ללקוחות, במגוון רחב של ערוצים ופורמטים ● צביקי גולדברג, מנהל אגף טכנולוגיות במטריקס: "שילוב FreeForm בסל הפתרונות של מטריקס יעניק ערך מוסף אמיתי לארגונים באמצעות הפרסונליזציה ושיפור חווית הלקוח ללקוחות"

מטריקס חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם FreeForm מקבוצת אוטופונט (Autofont), במסגרתו תציע את מוצר ניהול הפלט האינטראקטיבי והפרסונלי של FreeForm כחלק מסל הפתרונות של מרכז ההתמחות מטריקס דיגיטל.

FreeForm הוא מוצר ישראלי בתחום ה-DOCCM (ר"ת Document Output for Customer Communication), המאפשר לשגר מסרים שיווקיים מותאמים אישית ללקוחות, במגוון רחב של ערוצים ופורמטים, בין היתר על גבי חשבוניות, מכתבים ללקוחות, סיכומי מכירה, תוצאות מעבדה, דפי מידע בעמדות שירות/בעמדות כספומט, ועוד. עוד מאפשר המוצר לתכנן שינויים בפלט בעקבות נתוני הלקוח – כך, למשל, פרסומת מתחלפת בהתאם לסוג הלקוח, פונטים גדולים כתלות בגיל הלקוח ואף מסרים אישיים העוזרים בהנעת הלקוח לפעולה בנקודות קבלת החלטה. את הפלט ניתן להפיק בפורמטים שונים, על בסיס אותה תבנית. בין הפורמטים – PDF, HTML5, DocX ,MP3, ועוד.

צביקי גולדברג, מנהל  אגף טכנולוגיות במטריקס, אמר כי "שילוב FreeForm בסל הפתרונות של מטריקס יעניק ערך מוסף אמיתי לארגונים באמצעות הפרסונליזציה ושיפור חווית הלקוח ללקוחות. שילוב מסרים מותאמים אישית ללקוחות במסמכים אותם הם צריכים לקרוא, דוגמת חשבוניות ודפי מידע, הופכת את ערוץ העברת המסרים לאפקטיבי מעין כמותו".

אורן לשם, מנכ"ל FreeForm, אמר כי "שיתוף הפעולה בינינו מהווה נדבך נוסף באסטרטגיה שלנו להתרחב ולספק לארגונים פתרון יעיל להעצמת חווית הלקוח, ומתן שירות אישי יוצא דופן. מטריקס מובילה את הנושא בארץ, ויחד נוכל להעניק יתרון תחרותי ללקוחותינו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים