והזוכים הם…

רשימת הזוכים המלאה בתחרות Mobi Awards 2012 ונימוקי הזכייה

במסגרת כנס Mobility 2012 חולקו 14 פרסים ב-9 קטגוריות ליישומים ארגוניים בסלולר, שהתמודדו במסגרת תחרות Mobi Awards 2012. הכנס, שהתקיים היום (ה'), בהפקת קבוצת אנשים ומחשבים, נערך במרכז הכנסים אבניו בקריית שדה התעופה, בהשתתפות מאות מקצועני IT מהתחום. את הכנס הנחה יהודה קונפורטס, העורך הראשי של הקבוצה.

את היישומים המצטיינים בחרה מערכת אנשים ומחשבים בסיועו של דורון אמיר – יו"ר תחרות Mobi Awards 2012, ומנכ"ל חברת ייעוץ וגיוס משקיעים לחברות הזנק.

אמיר, מרצה בכיר באקדמיה ובתעשייה, מנהל ומפתח תוכנה מומחה דוט.נט, אמר כי "השנה הוגשו לתחרות מספר רב של יישומים, אשר התמודדו להיכנס לרשימת המצוינות של היישומים המרהיבים והאיכותיים. היישומים הוכיחו מצוינות וחדשנות. לטובת מי שכבר מתכונן לשנה הבאה – אין לי ספק שאנחנו בפתחו של עידן אפליקטיבי תחרותי וסוחף".

להלן המצטיינים ונימוקי הזכייה:

שירותי בנקאות

דורון אמיר - יו"ר תחרות Mobi Awards 2012, ומנכ"ל חברת ייעוץ וגיוס משקיעים לחברות הזנקבנק הפועלים (ערוץ הסלולר  – חוויית בנקאות סלולרית פורצת דרך)
"מפגן של שפע טכנולוגי המשלב את חבילת היישומים באופן מעשי ועסקי כלפי הלקוחות במסירות ומצוינות. פועלים ממשיכים לחדש ולהקפיד על איכות היישומים לצד הצגת מבחר אפליקטיבי מרשים".

בנק לאומי (iLeumiTrade & iLeumi)
"יישומים לניהול חשבון הבנק ומסחר בשוק ההון בזמן אמת, הכוללים פיתוח טכנולוגי מתקדם לצד מתן כלים ידידותיים ללקוח, אשר מקבל עוצמה בקבלת החלטות באופן יעיל וישיר".

ארגונים ועסקים

מגדל – חברה לביטוח
"יישום לסוכנים התומך ומשפר את תהליכי המכירה וניהול הלקוחות כולל מתן תמונת מצב עדכנית, התראות, מערכת שליחת מסמכים מאובטחים, מחשבונים ועוד. הימצאותו של סוכן הביטוח גם ב-iPad וגם ב-iPhone, מביאה לשיפור הזמינות שלו".

מפעל הפיס (פיס מובייל)
"יישום לניהול מלאי ובקרת נקודות מכירה, זכיינים, מוצרים. היישום משמש ככלי לבקרה ושליטה. היישום, בשילוב נתוני המערכת, תורם משמעותית להעלאת קצב עבודת אנשי המכירות וליעילות בארגון".

לאומי קארד (Leumi Card Biz)
"יישום לבתי עסק קטנים ובינוניים, אשר מאפשר לקבל תמונה עסקית של פעולות הסליקה, אישורי עסקאות ועוד. יש שיפור מהותי ביכולות הסליקה מרחוק".

שירותי בריאות

קופת חולים מאוחדת
"יישום שירותי בריאות, הכולל איתור וזימון תורים, צפייה בתוצאות מעבדה, טפסים (כמו טופס 17, למשל) ושירותים מבוססי מיקום. היישום מפגין חוסן טכנולוגי מרשים, לצד שירות יעיל למבוטחים".

ארגונים ציבוריים

ממשל זמין ("שירות התשלומים")
"יישום שימושי לתשלום אגרות וקנסות, כגון חידוש רישיון, תשלום אגרת טלוויזיה, קנסות משטרה ועוד. היישום מקצר תהליכים וחוסך בזמן, הדרך הבטוחה למנוע כפל קנס".

יישומים למען הקהילה

חברת Grobboot (יישום Keep It City)
"יישום המאפשר לקבל מידע עירוני, הכולל מפות, רשימת טלפונים ובנוסף גם את חדשות העיר. הוא משפר את מודעות התושבים בעיר ומאפשר שירות זמין יותר".

פרסום וקידום מכירות

ישראכרט (יישום ניהול מסלולי הטבות ומבצעים)
"בנוסף לצפייה בנתוני עסקאות, היישום מאפשר ללקוח להיות מודע להטבות ולנצל את התכנית המתאימה לו יותר. יישום לקידום ושיווק נגיש ומועיל לארגון".

Call My Name
"יישום לחיוג מספרי טלפון. החיוג מתבצע בעזרת הקלדת סיסמה שיווקית או שם המוצר או החברה. יישום מרענן, קל לשימוש ויעיל מבחינה שיווקית".

סינמה סיטי (Cinema City)
"יישום לשיפור מכירת הכרטיסים, אשר כולל מערכת פרסום מובנית כתוספת לשיטות המכירה, ביחד עם אוסף כלים חדשים לשיפור חוויות הקנייה של הלקוח".

תוכן בידור ומשחקים

yes (חי בלה לה לנד)
"יישום משחק אשר ממתג ומקדם את תכנית הטלוויזיה 'חי בלה לה לנד'. היישום כולל חידושים כגון זיהוי תמונה מתוך פרק בתכנית ומאפשר לשחק בהקשר לתכנית המשודרת. חידוש אפליקטיבי לתחום הבידור. יישום אינטראקטיבי".

יזמות בתחום המשחקים

GreenShpits iOS Technology (משחק "המוסד")
"יוזמה חדשנית בתחום המשחקים, הכוללת שילוב של משחק עם משימות תלויות מיקום וגרפיקה מרשימה. יוזמה חיננית באווירה חשאית".

היישום הירוק

מכון התקנים הישראלי ("נטילת בטון טרי")
"יישום קליטה ודיווח של נטילות בטון בזמן אמת, המספק טפסים אינטראקטיביים אשר מחליפים את הטפסים הידניים. היישום מביא לחסכון משמעותי בנייר ובכך תורם בהגנה על הסביבה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים