תוכן שיווקי

NessPRO מציגה מוצר תוכנה חדשני לתחום השיווק, פרי פיתוחה

המוצר, ששמו Upsight, מאפשר למנהל השיווק לנהל את כל הפעילות השיווקית מול הלקוח במקום אחד, ולקבל תמונת מצב מלאה ● הוא מוצג בכנס שותפי התוכנה וה-OEM של סאפ, שמתקיים בימים אלה בפריז

17/05/2018 12:44
NessPRO

NessPRO, קבוצת מוצרי התוכנה של נס, מציגה בכנס שותפי התוכנה וה-OEM של סאפ (SAP), שמתקיים היום (ה') ומחר בפריז, מוצר חדשני פרי פיתוחה. המוצר, ששמו Upsight, מאפשר למנהל השיווק לנהל את כל הפעילות השיווקית מול הלקוח במקום אחד, ולקבל תמונת מצב מלאה של כל הפעילות השיווקית והעסקית.

Upsight אוסף נתונים מכל ערוץ, על כל לקוח, ומפיק מודלי חיזוי מתקדמים ואנליזות ממוקדות לקוח תוך חיבור למגוון מערכות פנימיות בארגון.

המוצר פותח על ידי NessPRO דיגיטל, שעוסקת באוטומציה שיווקית, פרסונליזציה בערוצי שיווק, הנגשת מידע, ניהול מערך לקוחות ופתרונות לשיפור העבודה במרכזי שירות. הפתרון, שפותח על סמך ניסיון ארוך שנים בשוק הישראלי, מבוסס בין השאר על SAP Predictive Analytics.

רכיב Upsight Predictive במערכת מספק פתרונות לסוגיות עסקיות בתחומי החיזוי והבינה המלאכותית, וכולל מודלים מובנים כגון מודל חיזוי נטישה, Up/Cross Sale וסגמנטציות. Predictive Upsight נותן מענה הן לדרישות עסקיות מוגדרות מראש והן לדרישות עסקיות בזמן אמת.

Upsight מאפשר חיבור בין המידע הארגוני למידע שמגיע מערוצים חיצוניים, כגון ערוצי פרסום, תקשורת סלולרית, מדיה חברתית, אפליקציות ואינטרנט, תוך העשרת תמונת הלקוח בבסיס הנתונים של הארגון. כמו כן, ניתן לבצע חיבורים אוטומטיים בתשלום למדיה חברתית כגון טוויטר (Twitter) ופייסבוק (Facebook), ואינטגרציה למערכות ארגוניות קיימות, למשל CRM.

הפתרון מוצע ללקוחות במגוון תצורות – התקנה בתוך הארגון, ענן או כשירות מנוהל, הכולל את כל יכולות המוצר ללא צורך בהשקעה ברישוי ובחומרה. הפתרון מצליח ליצור זהות אחת ללקוח שכוללת גם את האינטרקציה שלו בעבר עם הארגון, כאשר הוא היה לקוח לא מזוהה אך השתמש בערוצי פרסום שונים.

השימוש במוצר מאפשר לארגונים להיות ממוקדים יותר וחכמים יותר, במטרה להגדיל את הרווחיות שלהם.

אירועים קרובים