תוכן שיווקי
לקראת אירוע - Red Hat Pizza 2017, יום ה' 18 במאי, סינמה סיטי גלילות

"רד-האט עוזרת ליצור טכנולוגיות רלוונטיות המכינות לקוחות לעתיד ה-IT"

17/05/2017 12:11
אורן אויחמן, ארכיטקט פתרונות וראש צוות בקבוצת הקוד הפתוח, במטריקס. צילום: ליאת מנדל

לקראת כנס רד-האט (Red Hat) פיצה וטכנולוגיה שייערך בסינמה סיטי גלילות ביום ה' ה-18 למאי, שוחחנו עם אורן אויחמן, ארכיטקט פתרונות וראש צוות בקבוצת הקוד הפתוח, במטריקס, המפיצה הבלעדית של רד-האט בישראל.

מה מיוחד כל כך בשיתוף הפעולה ארוך השנים של מטריקס ורד-האט?
"כחטיבה המתמחה בקוד פתוח במטריקס וכמפיצים הבלעדיים של רד-האט בישראל, אנחנו אחראיים על הפצת והרחבת פעילות רד-האט בישראל, במיוחד כאשר משיקים פתרונות חדשים. כאשר אנחנו נחשפים למוצר חדש של רד-האט, או לגרסה חדשה של מוצר ישן, אנחנו לומדים אותו מ-א' ועד ת' כדי שנוכל לספק ללקוחותינו את המידע והשירות הטוב ביותר שניתן".

"שיתוף הפעולה הפורה מפיק ערך מוסף רב ללקוחות. כחברת הטכנולוגיה המובילה בישראל אנחנו מייצגים את החברות המובילות בעולם בתחומן. לדעתי הערך האמיתי הוא ההון האנושי הטכנולוגי שלנו".

"הצוות שאותו אני מנהל מספק תמיכה לכ-700 לקוחות רד-האט בישראל, האינטראקציה היומיומית שלנו עם לקוחותינו מאפשרת לנו הצצה לעולמות התוכן של שלהם ולאתגרים טכנולוגיים אמיתיים. יחד עם נסיון רב והקשר החם והשוטף שאנו מנהלים מול רד-האט, המאפשר לנו לפתור בעיות מורכבות, אנו עוסקים רבות במחקר והעמקה בעולמות הקוד הפתוח, האתגרים הם רבים ומגוונים, הפרוטפוליו של רד-האט מתרחב ויחד איתו הצורך שלנו לתמוך במעבר הדיגיטלי של לקוחותינו".

ספר על רד-האט.
"רד-האט היא החברה המובילה בעולם בפתרונות קוד פתוח, תוך שימוש בגישה מבוססת על עוצמת הקהילה כדי לספק טכנולוגיות ענן כגון cloudforms שמתבסס על מוצר הקהילה בשם manageiq, מערכת הפעלה at Enterprise LinuxRed H שמתבססת על fedora וענן פנימי שמתבסס על פתרון הקוד הפתוח בשם openstack תוך כדי שמירה על אמינות ועתירות ביצועים".

"כמרכז מקשר ברשת גלובלית של ארגונים, שותפים, וקהילות קוד פתוח, רד-האט עוזרת ליצור טכנולוגיות רלוונטיות חדשניות המשחררות משאבים עבור צמיחה ומכינים לקוחות לעתיד של IT".

"לפני כעשור כשהתחלתי את דרכי בעולמות הקוד הפתוח, רד-האט הייתה חברה של מוצר אחד, כיום ישנם עשרות פתרונות ענן, ניהול, אוטומציה ועוד, זה הופך את העיסוק בפתרונות רד-האט מרתק ומעשיר".

מה היתרונות של רד-האט בתחום הקוד הפתוח?
"את הפתרונות של רד-האט, כיאה לפתרונות קוד פתוח, כל אחד יכול לשנות, לשדרג ולפתח. החברה עוברת על כל התיקונים והשדרוגים שנעשים ומקבלת החלטה – את מה מאמצים, מה מתאים, מה לא מתאים. לאחר מכן רד-האט מבצעת בקוד החדש בדיקות נוספות לפני שהיא מפיצה אותו לקהל הרחב".

"אחד היתרונות המשמעותיים של רד-האט הוא ביכולת של החברה ליצור ולשמור על קשר טוב ואיכותי עם קהילת הקוד הפתוח בכל העולם. קוד פתוח הינו הטכנולוגיה המאפשרת לכל אחד להחליט מה הוא רוצה להיות – מפתח, משתמש או סתם צופה. הקשר ההדוק עם המפתחים והמשתמשים נותן לרד-האט לעשות התאמות בפתרונותיה בצורה הכי מהירה ומדויקת שיש".

"יתרון בולט נוסף של החברה הוא ביכולת שלה לזהות מה יהיה הטרנד הבא בשוק. ניתן לראות זאת בכניסה שלה לענן, השימוש בטכנולוגיית הקונטיינרים החמה עם פתרון ה-OpenShift ועוד".

מה עומד להיות בכנס רד-האט פיצה הקרוב?
"הכנס הוא כנס מקצועי וחווייתי. הוא מאפשר הזדמנות לפגוש את כל לקוחות רד-האט שמחליפים רעיונות וחוויות מהפתרונות של רד-האט והשירות שמטריקס מספקת בתחום".

"בנוסף למפגש השנתי והשיחות המעניינות, נהנים באי-הכנס מתכנים טכניים שיעמיקו את הידע שלהם על הפתרונות המובילים של החברה כגון הצגת גרסאותהחדשות של OpenStack ,OpenShift and Cloudforms ושילוב בין פתרונות שונים של החברה".

אירועים קרובים