תוכן שיווקי
לקראת אירוע - SUSE Expert Day, יום ג' 7 בפברואר, סטוקו

Suse תשיק בישראל את OpenStack 7 במסגרת ה-Expert Days

החברה מביאה לישראל את הפלטפורמה המובילה בעולם ליצירת ענני מחשוב פרטיים

25/01/2017 15:49
מנכ"ל חדש בישראל. סוסה

Suse תשיק בישראל את Suse OpenStack cloud 7 במסגרת כנס ה-Expert Days, שייערך בתחילת פברואר. מדובר בפלטפורמה המתקדמת בעולם לבניית ענני מחשוב פרטיים לארגונים גדולים. Suse OpenStack cloud 7 כוללת יכולות בתחום הקונטיינרים, ומאפשרת לשדרג את המערכות מבלי להפסיק את פעולת השרתים או להפריע בפעילות השירותים השונים.

דורון אופק, מנהל Suse ישראל, מסביר: "הצלחנו לארוז סדרה של יכולות טכנולוגיות חדשניות לתוך מערכת שמותאמת לארגונים גדולים, כאלה שחייבים לעמוד בסטנדרטים מחמירים של זמינות ואמינות. Suse OpenStack cloud 7 מקפלת בתוכה טרנדים טכנולוגיים כגון קונטיינרים ו-DevOps, שמאפשרים פיתוח לסביבות ענן ועמידה בעומסי העבודה שסביבות כאלה מייצרות. Suse OpenStack cloud 7 מאפשרת גם העברת תהליכים קריטיים אל הענן הארגוני, תוך כדי שמירה על זמינותם והמשך הפעולה הרציף והאיכותי שלהם".

בין השיפורים אותה מציעה Suse OpenStack cloud 7 ניתן למצוא:
•    תמיכה מלאה בדוקר, תוך שימוש ב-Kubernetes לניהול הקונטיינרים.
•    יכול שדרוג ללא עצירה, המאפשרת עבודה ללא הפסקה או עצירה בעדכוני מערכת,
•    אינטגרציה של OpenStack Manila עם CephFS, מה שיוצר סביבת אחסון אחידה, שמאפשרת ללקוחות להריץ עומסי עבודה מקלאסטר יחיד – דבר שחוסך עלויות תפעול והשקעה בציוד,
•    אפשרות ניהול של סדרה של ענני מחשוב שונים בדטה סנטרים שונים דרך ממשק משתמש אחד, על מנת לאפשר סקלביליות של מערכות המחשב.

דורון אופק, מנכ"ל SUSE. צילום: ישראל הדרי

דורון אופק, מנכ"ל SUSE. צילום: ישראל הדרי

SuSE היא החברה המובילה בעולם בפיתוח ובתמיכה במערכות מבוססות לינוקס (Linux) לסביבות קריטיות ולארגונים, וכן בניהול מערכות המידע ופתרונות האחסון מבוססי הענן. החברה מפתחת מוצרי קוד פתוח אמינים, יעילים ובטוחים, המאפשרים לארגונים שליטה וגמישות גדולות מאי פעם בתחום המחשוב הארגוני, ואספקת שירותים קריטיים מאובטחים, תוך הפחתת עלויות המחשוב הארגוני.

אירועים קרובים