תוכן שיווקי
לקראת כנס MatrixBI ו-QlikView Israel, יום ד', 25 במאי, קריפטון הכפר הירוק

MatrixBI תקיים כנס בנושא שילוב מוצרי Qlik כ-OEM

15/05/2016 15:19
MatrixBI

MatrixBI, המתמחה בפיתוח ויישום פתרונות מובילים בתחום ה-BI, ו-QlikView Israel, הנציגה הבלעדית של מוצרי הבינה העסקית והאנליטיקה של Qlik, יקיימו כנס ייחודי בנושא שילוב מוצרי Qlik כ-OEM במערכות הקיימות.

הכנס ייערך ביום ד', 25 במאי, בין השעות 08:30 ל-13:00 בקריפטון הכפר הירוק.

QlikView Israel

QlikView Israel

האירוע יעסוק במגמות, כלים ותפיסות חדשות בתחום, ויציג כיצד ניתן לייצר יתרון עסקי למוצרי תוכנה וחומרה, באמצעות שילוב מוצרי Qlik במערכות קיימות. כמו כן, יכלול המפגש דוגמאות של ארגונים בישראל שהרחיבו את סל המוצרים וההכנסות שלהם באמצעות כלים אלה, תוך מתן ערך עסקי ללקוחות הקצה.

בין הדוברים באירוע: אמיר פורת, מנהל פעילות Business Analytics ב-MatrixBI; נועם מלר, סמנכ"ל שותפים ב-QlikView Israel; לירון ברעם, מנהל אנליטיקה עסקית ב-QlikView Israel; ואופיר אייזיק, סמנכ"ל מכירות ב-QlikView Israel. אמיר לוי, ארכיטקט מערכות ב-Supercom, יספק סיפור לקוח על הצלחת המוצר בחברה.

פורת אמר כי "חברות רבות מחפשות באופן תמידי כיצד לשפר את המוצרים והשרותים שלהם ללקוחות – גם כערך מוסף ללקוח בהשבחת הפתרון וגם כיתרון תחרותי מול המתחרים בתחום בו הן פועלות. במקביל, עם גידול מקורות המידע והכמויות שלו במגוון הפתרונות והמוצרים, הצורך בניתוח מידע בצורה אסוציאטיבית, דינמית ואנליטית רק הולך ועולה. חברות רבות משכילות ומשדרגות את המוצרים שלהן בשילוב פתרון BI אנליטי, מתקדם המעניק יכולות ניתוח מתקדמות ללקוחות ולמשתמשים שלהן. Qlik היא פלטפורמת ה-BI האנליטי המובילה בשוק ובשילוב יכולות ה-BI המתקדמות, מספקת פתרון מקיף והוליסטי לצורך עסקי זה ולכן, משמשת לפתרונות OEM רבים ומובילים".

אירועים קרובים