תוכן שיווקי
לקראת ISRACARD E-Com Happening, יום א', 21 בינואר, Yes Planet, ראשון לציון

״הסליקה של ישראכרט מספקת לי מענה קל ונוח ברשת״

10/01/2018 09:15
"תשלום רשת, של ישראכרט

לפני כשנה החליטה איה אשכנזי להגשים חלום: היא הקימה את איוצ׳קה (Ayuchka), חנות אינטרנטית לפאשניסטות שמציעה מותגי אופנה יוקרתיים – משאנל ועד פראדה – מעונות קודמות, עודפים ויד שנייה, במחירים אטרקטיביים במיוחד.

כשהקימה את האתר, התלבטה אשכנזי בנוגע למערכת סליקה אינטרנטית. ״אז הגיע אליי נציג של ישראכרט והציג לי את ׳תשלום רשת׳״, היא נזכרת. ״זו מערכת סליקה אינטרנטית מדהימה: היא נוחה, קלה, נגישה מאוד ודיגיטלית לחלוטין. אני סולקת דרך האפליקציה, חותמת בחתימה אלקטרונית – ונגמר הסיפור. פשוט וקל״.

ואם את צריכה לבצע פעולות מורכבות יותר? ביטול עסקה, למשל?
״קל מאוד לעשות את זה. הכל דרך האפליקציה, שמציגה לי באופן נוח מאוד את כל ביטולי העסקאות. אני עובדת עם המערכת של ישראכרט כבר שנה, והיא פשוט מצוינת״.

אשכנזי לא לבד. בשנים האחרונות, עסקים ישראליים רבים מגלים עניין בפתיחת חנות אינטרנטית, שמאפשרת להם להתגבר על מגבלות הגיאוגרפיה וליהנות מיתרונות המסחר ברשת. אחד האתגרים המשמעותיים והנושאים המרכזיים העומדים בפניהם כשהם מחליטים לקפוץ למים הוא הסליקה האינטרנטית: איך מוצאים פתרון נוח, נגיש ומשתלם? איך יודעים אם הוא עובד עם כל פלטפורמה? וכיצד בוחרים בין מגוון הספקים ומתאמים ביניהם? בעלי עסקים מוצאים את עצמם, לא פעם, מבזבזים זמן יקר על סוגיה זו.

גם מורדי שילוח, הבעלים של Mordi’s fitness studio בבת ים, התמודד עם הסוגיה כשפתח אפליקציה שסולקת אשראי ללקוחות. גם הוא הגיע ל-״תשלום רשת״ של ישראכרט. ״הכל זמין, אני מזין את הפרטים ובתוך רגע מקבל את האישור״, הוא מדווח. ״עוד לא נתקלתי בשירות כזה בחברות כל כך גדולות. כל שאלה שיש לי מקבלת מענה אנושי מהיר וענייני, ואני מאוד מרוצה״.

גיא בן ארי מכיר את פתרונות הסליקה של ישראכרט מכיוון אחר. בן ארי, מתכנת במקצועו, הוא אחד משני שותפים בחברה שנקראת SentrySite, המתמחה בבניית מערכות ווב וחנויות אונליין. החברה עובדת עם קבוצת יפעת, תנועת הצופים, חברות בתחום החשבונאות וכן הלאה.

את נציגי ישראכרט פגש בן ארי כשהקים חנות אינטרנטית משלו – והתלהב מיד. מאז, הוא משתמש ב-״תשלום רשת״ עבור לקוחותיו. ״אנחנו סומכים על ישראכרט בראש ובראשונה בזכות השם שלהם, הניסיון והמקצועיות בתחום הזה״, הוא מסביר. ״מעבר לכך, אנחנו מאוד נהנים מהשירות שאנחנו מקבלים מהם כבוני אתרים. הפתרון הטכנולוגי שלהם מתממשק עם כל פלטפורמה שאנחנו משתמשים בה, והם מספקים תמיכה מצוינת״.

בן ארי מציין לטובה את אתר ישראכרט, בו ניתן לראות באופן מפורט את הלקוחות והשירותים שהתקבלו. ״אנחנו מקבלים מישראכרט המון נתונים שמתקבלים בתהליך הסליקה״. הוא מספר, ״הם מבצעים עבורנו פילוח סטטיסטי של הלקוחות, למשל, מה שמסייע לנו לבצע פרסום דיגיטלי ממוקד בהמשך הדרך״.

תכנית השותפים החדשה של ישראכרט

עבור מתכנתים כמו בן ארי ודומיו יזמה ישראכרט תכנית שותפים חדשה, שאותה היא תציג ב-22 בינואר בכנס בהפקת אנשים ומחשבים, שייערך ב-yes Planet בראשון לציון תחת הכותרת Isracard E-com happening. תכנית השותפים החדשה מיועדת למספר קהלים:

• פרילנסרים – מפתחי חנויות אינטרנטיות ואפליקציות מסחר.
• יועצים מעולמות האונליין (אנשי שיווק, יועצים עסקיים, מעצבים וכיוצא בזה).
• בוני פלטפורמות לפיתוח חנויות אינטרנטיות.

במסגרת התכנית תציג ישראכרט בכנס את פתרון הסליקה המתקדם ״תשלום רשת״ ותסייע לתכניתנים להטמיע אותו בקרב לקוחותיהם. ״תשלום רשת״ הוא One stop shop לעסקים המעוניינים בסליקה אינטרנטית – פתרון בלעדי, חדשני ומקיף, שפוטר את בעלי העסקים מהצורך להתנהל מול ספקים שונים. שותפים שיצטרפו לתכנית ויטמיעו את הפתרון בקרב לקוחותיהם ייהנו פעמיים: פעם אחת משביעות רצון גבוהה של הלקוח ופעם שנייה מתגמול כספי מישראכרט.

״כמובן שנגיע לכנס של ישראכרט״, מאשר בן ארי. ״נשמח להצטרף לתכנית השותפים ולשמוע עוד על פתרונות הסליקה האינטרנטיים של הקבוצה״.

אירועים קרובים